سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده‌اند که نه باشگاه‌های لیگ برتری و نه تیم امید لطمه‌ای نبینند.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرده‌اند که نه باشگاه‌های لیگ برتری و نه تیم امید لطمه‌ای نبینند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی مهدوی‌کیا که تماشاگر دیدار پیکان - نفت مسجدسلیمان بود، در پایان این بازی اظهار داشت: هفته اول لیگ بود و نوع بازی تیم‌ها طبیعی. تیم‌ها یک مقدار طول می‌کشد تا به شرایط آرمانی برسند و امیدواریم در ادامه لیگ بازی‌های بهتری از تیم‌ها ببینیم.

وی درباره شرایط تیم امید گفت: شرایط تیم امید خوب است، ولی ما یک مقدار از رقبا عقب هستیم و تیم‌های دیگر مدت‌هاست که در اردو حضور دارند و بازی‌های تدارکاتی انجام داده‌اند. ما هم دیر شروع کردیم و هم این هفته بازیکنان را به خاطر هفته اول لیگ در اختیار نداشتیم. امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و یک تیم خوب بسازیم.

سرمربی تیم فوتبال امید درباره برگزاری بازی‌های این تیم در غیر از روزهای فیفا عنوان کرد: این مشکل همیشه وجود داشته است. ما یک پیشنهادی دادیم و امیدواریم که مسابقات المپیک هم در روزهای فیفا برگزار شود. بالاخره بازی‌های باشگاهی هم اهمیت دارد و متأسفانه این دوره هم مسابقات غیر از روزهای فیفا دی برگزار خواهد شد.

مهدوی‌کیا در واکنش به اعتراض باشگاه پیکان به حضور بازیکنانش در تیم امید، خاطرنشان کرد: فدراسیون و سازمان لیگ برنامه‌ریزی کرد‌ه‌اند که هم باشگاه‌ها و هم تیم امید لطمه نبینند و باید ببینیم که برنامه‌ریزی چطور اجرا خواهد شد.

وی راجع به سطح کیفی بازیکنان امید گفت: جوانان خوبی داریم و بیشتر بازیکنان در لیگ برتر بازی می‌کنند. ما پتانسیل خوبی داریم، ولی باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و اردوهای خوب و بازی‌های بین‌المللی برگزار کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم. امیدوارم که در ماه‌های آینده این اتفاق بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.