مدیران باشگاه منچستریونایتد به نظر می‌رسد برای تغییر سرمربی دست به کار شده‌اند.

مدیران باشگاه منچستریونایتد به نظر می‌رسد برای تغییر سرمربی دست به کار شده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه روند ناامیدکننده تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل جاری سبب شده تا شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌‌ای اوگلنار سولسشایر برسر زبان‌ها بیفتد. شیاطین سرخ عصر که روز شنبه در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه کینگ‌پاور تن به شکست ۴ بر ۲ مقابل لسترسیتی دادند، در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند و با چلسی صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارند. آنها در سه بازی اخیر خود در این رقابت‌ها تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و در لیگ قهرمانان شروع چندانی خوبی نداشته‌اند و از دو بازی اول خود یک برد و یک شکست را تجربه کرده‌اند.

پس از شکست شیاطین سرخ مقابل روباه‌ها بود که نشریه انگلیسی «اتلتیک» مدعی شد؛ جایگاه سولسشایر در منچستریونایتد در خطر نیست و این سرمربی نروژی حمایت کامل هیئت مدیره باشگاه را پشت خود می‌بیند، این در حالی است که فابریتزیو رومانو خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» روز گذشته خبر داد مدیران این باشگاه همچنان از سرمربی نروژی خود حمایت می‌کنند و انتظار دارند وضعیت تیم تحت‌هدایت وی در هفته‌های آینده بهتر شود. طبق ادعای رومانو، آنها از نتایج و عملکرد تیم ناراضی هستند و اگر اوضاع بهتر نشود، ممکن است شرایط تغییر کند.

برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» در شبکه مگای اسپانیا در تازه‌ترین مورد اما مدعی شده که مدیران باشگاه منچستریونایتد به توصیه کریستیانو رونالدو با زین‌الدین زیدان تماس گرفته‌اند و احتمال حضور سرمربی پیشین رئال مادرید روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ به جای سولسشایر را مورد بررسی قرار داده‌اند. «اوله» که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ در پی اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، هدایت این تیم را برعهده گرفت، تاکنون در ۱۶۲ بازی روی نیکمت من‌‌یونایتد نشسته و آمار ۸۹ برد، ۳۶ تساوی و ۳۷ باخت را از خود برجای گذاشته است.

هواداران منچستریونایتد که امیدوار بودند با اضافه شدن جیدون سانچو، رافائل واران و کریستیانو رونالدو به این تیم، وضعیت تیم‌شان در فصل جاری بهتر شود، حالا با ادامه این روند ناامیدکننده نسبت به ادامه حضور اولگنار سولسشایر روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ دچار تردیدهایی شده‌اند و حتی برخی از آنها خواهان اخراج این سرمربی نروژی هستند.

زیدان که بحث حضورش در پاری‌سن‌ژرمن هم مطرح است، در ماه مِی ۲۰۱۸ پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و کمتر از یک سال بعد به سانتیاگو برنابئو بازگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

منچستریونایتد در حالی در بحران به سر می‌برد که بازی‌های سختی را هم پیش‌رو دارد. آنها در ادامه باید با تیم‌های آتالانتا، لیورپول، تاتنهام، آتالانتا، منچسترسیتی، واتفورد، ویارئال، چلسی و آرسنال تقابل کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.