مصاف یکی از هجومی‌ترین تیم‌‌های اروپا و یکی از قویترین تیم‌های قاره سبز و جدال خانگی پورتو با میلان از مهمترین بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپاست.

مصاف یکی از هجومی‌ترین تیم‌‌های اروپا و یکی از قویترین تیم‌های قاره سبز و جدال خانگی پورتو با میلان از مهمترین بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپاست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا از امشب (سه‌شنبه) از سر گرفته می‌شود و در آغاز سومین هفته از مرحله گروهی این رقابت‌های در فصل ۲۲-۲۰۲۱ هشت بازی در گروه‌های A تا D برگزار می‌شود که مهمترین آنها بدون شک مصاف خانگی اتلتیکومادرید با لیورپول است و جدال پورتو و میلان در پرتغال.

تجدید دیدار لوئیس سوارس با یاران قدیمی

جدال خانگی اتلتیکومادرید با لیورپول در گروه B صحنه یک تجدید دیدار جالب میان لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه‌ای میزبان اسپانیایی با تیم سابقش است. ستاره سابق بارسلونا که دومین فصل حضورش در روخی‌بلانکو را سپری می‌کند، امشب برابر تیمی می‌ایستد که در ۱۳۳ بازی‌اش برای آن ۸۲ گل زد. سوارس ۳۴ ساله اما از آخرین رویارویی‌اش با لیورپولی‌ها خاطره خوبی ندارد، چرا که در آن زمان (مرحله نیمه نهایی فصل ۱۹-۲۰۱۸) بارسلونایی که برای آن توپ می‌زد در بازی برگشت به شدت غافلگیر شد و با قبول باخت ۴ بر صفر از گردونه رقابت‌‌ها کنار رفت. البته او می‌تواند از نتیجه آخرین بازی اتلتیکومادرید و لیورپول در لیگ قهرمانان امید و روحیه بگیرد، چون این دو تیم در فصل ۲۰-۲۰۱۹ در مرحله یک هشتم نهایی مقابل هم قرار گرفتند که در آن بازی نماینده اسپانیا به مرحله بعدی صعود کرد. لیورپول در حالی به مادرید سفر کرده است، که در لیگ برتر انگلیس قویترین خط حمله را دارد و تا الان در هشت بازی‌اش ۲۲ گل زده و البته شش گل هم خورده که نسبت به دیگر سه تیم بالانشین جدول بیشتر است. در سمت مقابل اما باید انتظار داشت که اتلتیکوماردید طبق معمول به قدرت تدافعی‌اش اتکا کند.

امید شاختار به هت‌تریک مقابل رئال مادرید

در یکی دیگر از بازی‌های مهم شب نخست از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از گروه D رقابت‌ها، امشب شاختار دونتسک اوکراین میزبان رئال مادرید خواهد بود. شاختار با روحیه‌ای بسیار بالا میزبان پرافتخارترین تیم رقابت‌ها خواهد بود، چرا که پیش از این در دو نبردش با کهکشانی‌ها در مرحله گروهی دو پیروزی کسب کرده است؛ هر دو بازی در مرحله گروهی فصل گذشته بود که در مادرید ۳ بر ۲ و در شهر کیف با نتیجه ۲ بر صفر به سود نماینده اوکراین تمام شد. بردن این بازی برای رئال مادرید که در هفته قبلی رقابت‌ها مقابل تیم شریف مولداوی متحمل یک شکست غافلگیرکننده شد، به شدت حائز اهمیت است. شگفتی‌ساز مولداویایی که هر دو بازی اروپایی‌ این فصلش را برده و برخلاف انتظارات اکنون صدرنشین جدول گروه D است در بازی همزمان میهمان اینتری است که نمی‌خواهد سومین قربانی شگفتی‌سازی نماینده شرق اروپا شود.

پذیرایی طارمی و یارانش از میلان

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شب اول از هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مصاف خانگی تیم پورتوی پرتغال با میلان است. پورتویی که مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد، در گروه B، گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا با تنها یک امتیاز در جایگاه سوم است اما باز هم در رقابت‌‌های اروپایی فصل جاری نسبت به میلانی که با دو باخت متوالی از دو بازی در انتهای جدول هست، حال و روزی مناسب‌تری دارد. البته میلان تحت هدایت استفانو پیولی، در ابتدای هفته جاری از جبران باخت ۲ بر صفر خانگی مقابل هلاس ورونا در سری A و عوض کردن آن با برد ۳ بر ۲ که باعث تداوم روند شکست ناپذیری این تیم ایتالیایی در لیگ شد، روحیه زیادی گرفته است.

برنامه کامل هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

سه‌شنبه ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر)گروه A: بروژ - منچسترسیتی (۲۱:۱۵)/ پاری‌سن‌ژرمن - لایپزیگگروه B: اتلتیکومادرید - لیورپول/ پورتو - میلانگروه C: بشیکتاش - اسپورتینگ لیسبون (۲۱:۱۵)/ آژاکس- دورتموندگروه D: شاختار دونتسک - رئال مادرید/ اینتر - شریف

چهارشنبه ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر)گروه E: بارسلونا - دیناموکیف (۲۱:۱۵)/ بنفیکا - بایرن مونیخگروه F: یانگ بویز - ویارئال/ منچستریونایتد - آتالانتاگروه G: سالزبورگ - ولفسبورگ (۲۱:۱۵)/ لیل - سویاگروه H: چلسی - مالمو/ زنیت - یوونتوس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.