هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت، فصل سختی در پیش است و از حالا نمی‌توان در مورد قهرمانی اظهارنظر کرد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت، فصل سختی در پیش است و از حالا نمی‌توان در مورد قهرمانی اظهارنظر کرد. جلال علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط سپاهان در آستانه شروع لیگ برتر گفت: ما از هشتم شهریور ماه استارت زدیم و تمرینات منظمی را پشت سر گذاشتیم. دو اردو هم در تهران داشتیم و انجام بازی‌های دوستانه به کادر فنی کمک کرد تا شرایط تیم را محک زده و خواسته‌های فنی خود را مورد بررسی قرار دهند. در بازی‌های دوستانه نتیجه مهم نیست و مسئله حائز اهمیت این است که کادر فنی به خواسته‌هایش برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان نسبت به فصل گذشته قوی‌تر شده است یا خیر، تصریح کرد: من از حالا نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که تیم قوی‌تر شده است یا خیر. ما تعدادی از بازیکنان خوب خودمان را از دست دادیم و البته چند بازیکن خوب هم جذب کردیم و باید منتظر شروع لیگ باشیم. پارسال که تیم خوبی داشتیم و امیدوارم که امسال تیمی قوی‌تر و بهتر باشیم.

علی‌محمدی راجع به اینکه سپاهان می‌تواند نوار قهرمانی‌های پرسپولیس را پاره کند، تصریح کرد: همه از سپاهان انتظار قهرمانی دارند. پارسال این شانس را داشتیم که قهرمان شویم، اما در یک رقابت نزدیک با پرسپولیس دوم شدیم. فکر می‌کنم صحبت کردن در مورد این موضوع خیلی زود است و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید قوی‌تر و باانگیزه‌تر از فصل گذشته باشیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان که امسال کاپیتان دوم این تیم خواهد بود در این مورد خاطر نشان کرد: کاپیتان اول تیم ما محمدرضا خلعتبری است و من هم کاپیتان دوم هستم. من از آکادمی سپاهان رشد کردم و پوشیدن پیراهن این تیم برای من اتفاق بسیار خوبی است، چه برسد به اینکه بخواهم بازوبند را بر بازو ببندم. مطمئناً بستن بازوبند کاپیتانی برای من افتخاری بزرگ و اتفاقی شیرین است.

وی درباره عدم حضور هواداران در ورزشگاه‌های ایران تصریح کرد: شما می‌بینید که در اکثر کشورهای اروپایی و حتی آسیایی تماشاگران به ورزشگاه می‌آیند. فکر می‌کنم فدراسیون ما و مسئولان بلندپایه ورزش می‌توانند این اجازه را بدهند که تعداد محدودی از هواداران فوتبال که هر دو دُز واکسن را زده‌اند به ورزشگاه بیایند تا به مرور زمان تعداد هواداران بیشتر شود. مطمئناً تیمی مثل سپاهان که هواداران زیادی دارد می‌تواند با حمایت آنها به قهرمانی امیدوار باشد.

علی‌محمدی در مورد بازی با مس رفسنجان هم گفت: آنها نسبت به فصل گذشته تیم متفاوتی شده‌اند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند. من معتقدم بازی آسان در لیگ برتر وجود ندارد و از همین ابتدا باید سفت و محکم کار کنیم تا امتیاز از دست ندهیم. فکر می‌کنم این بازی هم برای ما و هم برای مس سخت باشد، ولی امیدوارم گام اول را محکم برداریم و به نتیجه خوبی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.