مربی فوتسال با تاکید بر اینکه شرایط در سطح لیگ برتر نیست گفت: ظرفیت لیگ برتر فوتسال زنان بین ۸ تا ۱۰ تیم است.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان شهریور سال جاری برگزار شد و قرار بود مسابقات ۲۴ مهر ماه آغاز شود اما زمان شروع رقابت‌ها تغییر کرد و مقرر شد مسابقات لیگ ۳۰ مهر ماه شروع شود. البته این رقابت ها ۳۰ مهر هم استارت نمی خورد و بعد از هماهنگی و برنامه ریزی مجدد، روز ۷ آبان برای شروع لیگ برتر فوتسال بانوان پیش بینی شده است.

شهناز یاری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در لیگ برتر فوتسال زنان گفت: پیشنهاداتی بود اما نتوانستند شرایط مد نظرم را فراهم کنند. بنابراین هیچ پیشنهادی را برای حضور در لیگ برتر نپذیرفتم.

مربی فصل قبل تیم فوتسال سایپا در ادامه درباره سطح رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان گفت: بارها تاکید کرده‌ایم هر چه تعداد تیم‌ها کمتر باشد از نظر کیفی شرایط بهتر می شود اما در حال حاضر با توجه به تعداد تیم‌های حاضر در مسابقات، شرایط در سطح لیگ برتر نیست.

وی تاکید کرد: فصل گذشته فقط در مرحله پلی آف تیم‌ها محک خوبی خوردند و قبل از آن با توجه به اینکه هر تیم می‌توانست یک بازی انجام ندهد در حقیقت سه تیم مقابل سایپا حاضر نشدند. یک هفته نیز قرعه استراحت خوردیم و در مجموع تیم ۵ هفته در شرایط مسابقه قرار نداشت. این اتفاقات برای سایر تیم ها نیز رخ داد.

یاری اظهار داشت: برای لیگ برتری که ۱۶ دوره از آن گذشته بود سطح انتظارات بالاتر بود و این اتفاقات زیبنده فوتسال نبود. اگر در تعداد تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌ها سنجیده تر عمل شود می توانیم شاهد پیشرفت فوتسال کشور باشیم. بارها در جلسات اعلام کردیم که ظرفیت لیگ برتر ۸-۱۰ تیم می باشد و سایر تیم‌ها می٬توانند در زیرگروه‌ها شرکت کنند و این می‌تواند رقابت را بیشتر و به تیم ملی کمک بهتری کند.

مربی فصل قبل تیم فوتسال بانوان سایپا در پایان گفت: فدراسیون فوتبال در بخش زنان سه تیم فوتسال، فوتبال و ساحلی را دارد. اگر بخواهیم رشد و پیشرفت داشته باشیم باید در این سه بخش برنامه ریزی های خوبی صورت گیرد. اگر در پایان هر سال نشستی با حضور مربیان برگزار شود و آسیب شناسی صورت گیرد شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود و این به رشد بازیکنان، پیشرفت فوتسال و جذب سرمایه گذاران کمک می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.