سرمربی ناپولی گفت با کسب ۲۴ امتیاز از هشت بازی، همگان از شاگردانش انتظار غلبه بر رقبا را دارند.

سرمربی ناپولی گفت با کسب ۲۴ امتیاز از هشت بازی، همگان از شاگردانش انتظار غلبه بر رقبا را دارند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی پس از کسب هشتمین پیروزی پیاپی ناپولی در سری A با غلبه بر تورینو اظهار داشت: ما ایوان یوریچ (سرمربی تورینو) را به‌خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم او یک مربی قدرتمند است. تیم‌های یوریچ همیشه از لحاظ دفاعی آماده هستند و رویارویی با تیم‌های این مربی همیشه یک جنگ است.

وی با تمجید از عملکرد شاگردانش در هفته‌های گذشته تصریح کرد: حالا همه از ما انتظار پیروزی دارند و این برای ما آسان نیست. از لحاظ ذهنی و فیزیکی پیشرفت کرده‌ایم و زمانی که مهاجمان ما به دفاع بازگشتند، آنها روحیه تیمی ما را نشان دادند. البته هنوز گام‌هایی برای پیشرفت داریم، اما می‌دانیم چگونه با بازی‌ها روبرو شویم.

سرمربی ناپولی با بیان اینکه تیمش مقابل تورینو در سطح بالایی قرار داشت، گفت: تیم ما را گروهی از دوستان تشکیل می‌دهد و می‌خواهیم بازی خوبی ارائه کنیم. برای رسیدن به نتیجه لازم جنگیدیم و عزم زیادی داشتیم. این پیروزی بزرگ را به هواداران ناپولی هدیه می‌کنیم که شایسته آن بودند.

اسپالتی در مورد پنالتی از دست رفته لورنتزو اینسینیه در نیمه نخست بیان کرد: لورنتزو ارتباطی قوی با سایر بازیکنان دارد و آنها به اینسینیه کمک می‌کنند. اینسینیه پنالتی بعدی را می‌زند، سپس نوبت لورنتزو است و بعد نوبت کاپیتان! زمانی که بازیکنان قدرتمندی در حمله دارید، روش‌های بیشتری برای گلزنی پیش روی شماست و همیشه امیدوارید اتفاقی رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.