سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از پیروزی خانگی تیمش مقابل لایپزیگ ابراز رضایت کرد و ستاره فرانسوی‌اش را هم مورد تمجید قرار داد.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از پیروزی خانگی تیمش مقابل لایپزیگ ابراز رضایت کرد و ستاره فرانسوی‌اش را هم مورد تمجید قرار داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در اولین بازی از هفته دهم لوشامپیونه فرانسه در ورزشگاه پارک‌دوپرنس از شکست یک بر صفر، بردی ۲ بر یک ساختند، پس از این دیدار گفت: فکر می‌کنم روی هم رفته ما شایسته کسب این پیروزی بودیم چون تیم بهتری نسبت به آنژه بودیم. آنها تیم خیلی خوبی دارند و در رده چهارم جدول رده‌بندی هستند.

وی افزود: بابت کسب این برد خوشحالم، کسب این سه امتیاز پیش از تقابل با لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا واقعاً اهمیت داشت. ما ۷۴ یا ۷۵ درصد از مالیک توپ را در اختیار داشتیم، موقعیت‌های زیادی هم خلق کردیم و تنها روی یک جابجایی خوب از آنژه دروازه‌مان باز شد. روی هم رفته به نظرم ما تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن همچنین در مورد عملکرد ستاره فرانسوی‌اش که در دقیقه ۸۷ این دیدار از روی نقطه پنالتی گل برتری تیمش را به ثمر رساند، اظهار داشت: امباپه بازیکنی است که مورد تمجید همه ما است. امباپه بازیکنی فوق‌العاده باکیفیت و تعیین‌کننده است، به خصوص زمانی که تیم به او نیاز دارد.

پاری‌سن‌ژرمن در حال حاضر با ۲۷ امتیاز صدرنشین لوشامپیونه فرانسه است و با لنس دوم جدولی که یک بازی کمتر انجام داده ۹ امتیاز اختلاف دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.