مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس می‌دانند در چه موقعیت حساسی قرار دارند و مطمئناً با نهایت انگیزه به فکر شکست الهلال هستند.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس می‌دانند در چه موقعیت حساسی قرار دارند و مطمئناً با نهایت انگیزه به فکر شکست الهلال هستند. ادموند بزیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط پرسپولیس برای دیدار با الهلال اظهار داشت: هر مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا سختی‌های خاص خود را دارد و فرق نمی‌کند پرسپولیس در مرحله گروهی یا حذفی بازی کند. هر بازی حذفی حکم فینال را دارد و اگر شما ۱۰۰ هستید، باید در زمین مسابقه ۲۰۰ باشید، چون تیم‌های ایرانی از لحاظ امکانات با تیم‌های عربی و شرق آسیا قابل قیاس نیستند.

وی ادامه داد:‌ بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به خوبی می‌دانند در چه موقعیتی قرار دارند و در سال‌های گذشته بارها توانستند از موانع سخت عبور کنند. پرسپولیس در زمین الهلال بازی خواهد کرد و آنها از شرایط میزبانی و حمایت هواداران، سود خواهند برد که این جنگ نابرابر میان دو تیم است. با این حال پرسپولیس به اندازه کافی در آسیا تجربه دارد و می‌تواند از این بازی برنده بیرون بیاید. مطمئناً همه بازیکنان و کادر فنی انگیزه لازم را برای شکست دادن الهلال دارند.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: مسئله مهم در شروع بازی گل نخوردن است و پرسپولیس اگر بتواند حریف را کنترل کند، قطعاً این پتانسیل را دارد که با توجه به توانایی بازیکنانش به الهلال ضربه بزند. امیدوارم پرسپولیس از این بازی با برد خارج شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.