مدیر اجرایی باشگاه آژاکس می‌گوید که از تصمیم کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس غافلگیر شده است.

مدیر اجرایی باشگاه آژاکس می‌گوید که از تصمیم کریستیانو رونالدو برای ترک یوونتوس غافلگیر شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادوین فن‌درسار در خصوص انتقاداتی که به مدافع هلندی یوونتوس مطرح است، به روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» گفت: دلیخت در یوونتوس توسط دو استاد همچون جورجو کیه‌لینی و لئوناردو بونوچی احاطه شده، اما با این وجود همچنان زیاد فرصت بازی پیدا می‌کند. ارزش ماتیس غیرقابل‌ انکار است، اما فراموش نکنیم که او بازیکنی ۲۲ ساله است.

وی افزود: برخی انتقادات طبیعی و بخشی از فوتبال است، اما دلیخت عاشق چالش‌هاست. ماتیس بازیکنی سطح بالاست و ذهنیت فوق‌العاده‌ای دارد. او سخت کار می‌کند تا پیشرفت کند. اگر دلیخت در زمین تمرین نباشد، می‌توانید او را در سالن ورزشی پیدا کنید.

مدیر اجرایی باشگاه آژاکس درباره شایعه پیوستن اونانا به اینتر در پایان فصل - دروازه‌بان آژاکس که به دلیل دوپینگ تا ماه نوامبر محروم است- اظهار داشت: صحبت کردن درباره این موضوع سخت است. او تا تاریخ ۳ نوامبر محروم است. قطعاً اونانا دروازه‌بانی عالی است و خواهیم دید که در پایان فصل چه می‌شود.

فن‌درسار درباره برنده پنج توپ طلا که در تابستان به حضور سه‌ ساله‌اش در یوونتوس پایان داد و به منچستریونایتد بازگشت، خاطرنشان کرد: انتظار جدایی رونالدو از یوونتوس را نداشتم. کریس من را غافلگیر کرد، اما دیدن او در اولدترافورد با پیراهن شیاطین سرخ همیشه فوق‌العاده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.