سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین روند انتخاب کارگزار جدید برند سرخپوشان توضیح داد و گفت: چیزی برای پنهان کردن از هواداران پرسپولیس نداریم و همه موارد را شفاف بیان خواهمی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای بازی با الهلال عربستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ادامه می‌دهد که مدیران این تیم همچنان با گلایه بازیکنان و اعضای تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات خود پس از پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر فوتبال روبرو هستند.

مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی، سرپرست باشگاه شد تا امور جاری را پیگیری کند.

صدری پس از چند ماه خبر از رسمی شدن فسخ قرارداد با کارگزار برند داد و اعلام کرد به زودی شرایط برگزاری مناقصه برای انتخاب جانشین این شرکت را برگزار می‌کند.

صدری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره این موضوع گفت: نامه اقاله قرارداد با کارگزار قبلی بدون هیچ مشکلی امضا شده است. در واقع تکلیف مشخص است. چیزی برای پنهان کردن از هوادار هم نداریم و با تمام توان برای گام‌های بعدی تلاش می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره زمان برگزاری جلسه هیأت مدیره افزود: سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری جلسه‌ای خواهیم داشت و اسناد رسمی مربوط به برگزاری مزایده را بررسی می‌کنیم.

او از آمادگی پرسپولیس برای بازی با الهلال نیز گفت و اظهار داشت: تیمی با غیرت داریم که همگی برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند. امیدوارم بتوانیم با تمام توان مقابل الهلال قرار بگیریم و به عنوان نماینده فوتبال کشورمان نتیجه‌ای که دل مردم ایران را شاد می کند، کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.