تیم فوتبال یوونتوس با غلبه بر سامپدوریا خود را تا رده هشتم جدول رده‌بندی سری A بالا کشید.

تیم فوتبال یوونتوس با غلبه بر سامپدوریا خود را تا رده هشتم جدول رده‌بندی سری A بالا کشید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته ششم مسابقات سری A ایتالیا، از ساعت ۱۴ امروز (یکشنبه- به وقت تهران) تیم‌های یوونتوس و سامپدوریا در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم با برتری ۳ بر ۲ شاگردان ماسیمیلیانو آلگری پایان یافت.

یوونتوس ابتدا با گل دقیقه ۱۰ پائولو دیبالا و گل دقیقه ۴۳ لئوناردو بونوچی از روی نقطه پنالتی با نتیجه ۲ بر صفر از میهمانش پیش افتاد، اما پیش از پایان نیمه اول مایا یوشیدا در دقیقه ۴۴ یکی از گل‌های خورده را برای سامپدوریا جبران کرد.

بانوی پیر نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۷ توسط مانوئل لوکاتلی به گل سوم خود رسید. این اولین گل هافبک ایتالیایی است که در تابستان از ساسولو به یوونتوس پیوست. سامپدوریا یکبار دیگر در دقیقه ۸۳ توسط آنتونیو کاندروا به گل رسید.

شاگران آلگری با این برد ۸ امتیازی شدند و به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کردند. یووه با این برد حالا خود را برای بازی چهارشنبه با چلسی در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند.

در همین چارچوب امروز و امشب دیدارهای زیر برگزار می‌شود:

امپولی - بولونیا، ساعت ۱۶:۳۰

ساسولو - سالرنیتانا، ساعت ۱۶:۳۰

اودینزه - فیورنتینا، ساعت ۱۶:۳۰

لاتزیو - رُم، ساعت ۱۹:۳۰

ناپولی - کالیاری، ساعت ۲۲:۱۵

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.