ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد از خودش در برابر انتقاداتی که به خاطر هدر دادن پنالتی سرنوشت‌ساز مقابل استون‌ویلا صورت گرفته است دفاع کرد.

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد از خودش در برابر انتقاداتی که به خاطر هدر دادن پنالتی سرنوشت‌ساز مقابل استون‌ویلا صورت گرفته است دفاع کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (شنبه) برای منچستری‌یونایتدی‌ها به خصوص ستاره پرتغالی خط میانی‌شان برونو فرناندس روز تلخی بود. آنها در خانه در حالی به استون‌ویلا باختند که گل شدن ضربه پنالتی برونو فرناندس در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم می‌توانست از شکست نجات‌شان دهد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. به همین دلیل بعد از این بازی انتقادات فراوانی از فرناندز صورت گرفت اما او با انتشار یک بیانیه از خودش دفاع کرد و گفت بدون هیچ واهمه‌ای پنالتی‌های بعدی تیم را هم خواهد زد.

او در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: من همیشه مسئولیت‌پذیر بوده‌ام همیشه در لحظات پرفشاری مانند این برای قبول مسئولیت پا پیش گذاشته‌ام. این بار نتوانستم اما باز هم یک قدم رو به جلو برداشتم و با همان انگیزه و تعهدی که بارها با آن پشت ضربات پنالتی ایستادم و توپ را به تور رساندم، پنالتی‌ام را زدم. انتقادات و نظرات متناقض بخشی بزرگ از فوتبال است و من هم یاد گرفته‌ام که با آنها بسازم و حتی از آنها برای بالا بردن انگیزه‌ام استفاده کنم. به همین دلیل من انتقادات را یک بخش بسیار مهم از تعهدم برای دست از تلاش نکشیدن برای پیشرفت و تبدیل شدن به بهترین بازیکنی که می‌توانم برای خودم و تیم باشم ‌می‌دانم.

فرناندس در ادامه پیامش نوشته است: این بار من یک بار دیگر مسئولیتی که از تقریباً از بدو ورودم به منچستریونایتد بر عهده‌ام گذاشته شده است را قبول کردم و بعد از این هم بدون هیچ ترس و نگرانی هر بار که از من خواسته شود پنالتی بزنم، این کار را خواهم کرد. مهمترین چیز برای من این است که ما در کنار هم برنده شویم و همیشه هر کاری لازم باشد برای کمک به هم‌تیمی‌هایم و تیم انجام می‌دهم. من بازیکنی هستم که هر چیزی در زمین بازی رخ می‌دهد را همانجا رها می‌کند و بعد از این هم همین کار را انجام خواهم داد. از همه شما به خاطر حمایت‌تان تا لحظه به صدا درآمدن سوت پایان تشکر می‌کنم. دیدن شما در حال سر دادن نام من در ورزشگاه واقعاً احساساتی‌ام کردم. من قویتر باز خواهم گشت چون این استانداردهایی است که برای خودم تعریف کرده‌ام و نسبت به هم‌تیمی‌هایم و هوادارانی که همیشه حامی ما بوده‌اند احساس مسئولیت می‌کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.