کاروان تیم فوتبال پرسپولیس با کمک هزینه سفر کنفدراسیون فوتبال آسیا به عربستان سفر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با الهلال عربستان به این کشور سفر می‌کند تا دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را همچون بازی‌های دور گروهی و یک هشتم به عنوان میهمان برگزار کند.

قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا بازی با نماینده عربستان با مشکلات فراوان مالی روبرو شده است.

مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که پس از استعفای جعفر سمیعی از مدیرعاملی، سرپرست سرخپوشان شده با درخواست اعضای تیم برای پرداخت مطالبات آنها روبرو شده است اما فعلاً موفق به برآورده کردن خواسته آنها نشده است.

پرسپولیس با وجود این مشکلات قرار است به عربستان رفته تا با الهلال بازی کند. کاروان این تیم با توجه به یارانه سفر کنفدراسیون فوتبال آسیا با هزینه‌های این نهاد بین المللی به کشور میزبان بازی‌های یک چهارم تا فینال لیگ قهرمانان آسیا سفر می‌کند تا سرخ‌ها بابت سفر به این کشور خیالشان راحت شود.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس قرار است با پرواز اختصاصی راهی کشور عربستان شود تا تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران در یک چهارم نهایی ACL۲۰۲۱ در سفر خود از امکانات کافی برخوردار باشد.

باشگاه پرسپولیس برای تهیه بلیت هواپیما و اسکان در یکی از بهترین هتل‌های ریاض هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کند و تمام این مبلغ از سوی AFC در اختیار باشگاه‌های صعود کننده به یک چهارم نهایی قرار می‌گیرد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ۲۴ مهرماه در حالی برگزار می‌شود که الهلال درخواست داده است تا در استادیوم فیصل بن فهد بازی کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )