امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مطمئن باشید سپاهان به نسبت فصل گذشته نتایج بهتری کسب خواهد مرد.

امید نورافکن، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: مطمئن باشید سپاهان به نسبت فصل گذشته نتایج بهتری کسب خواهد مرد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان در دیداری تدارکاتی، اظهار داشت: در بازی‌های دوستانه هم برای برد می‌جنگیم. گل‌گهر یک تیم پرمهره و با امکانات خوب است و یکی از حریفان ما در لیگ برتر است. درگیری‌ها داخل زمین عادی بود و امیدوارم استارت خوبی برای شروع لیگ زده باشیم و بهتر از فصل گذشته نتیجه بگیریم.

وی افزود: تمرینات ما مخصوصا برای من در این مدت پرفشار بود، چون دو هفته پیش در اردوی تیم ملی حضور داشتم. مطمئنا سپاهان شرایط بهتری به نسبت سال گذشته خواهد داشت. همچنین هدف دیگر سپاهان حضور در لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت در این رقابت‌ها است.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در رابطه با حضورش در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با عراق خاطرنشان کرد: سعی و تلاشم این است که آمادگی خودم را به کادر فنی و هم بازی‌هایم نشان دهم، از آن طرف دوست دارم بهترین عملکرد را در تیم ملی داشته باشم. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و به جام جهانی برویم و مردم را خوشحال کنیم. بازی با کره جنوبی و امارات را در پیش داریم که سخت است، به خصوص دیدار با امارات که خارج از خانه است، اما تلاش می‌کنیم حداکثر امتیازها را بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )