بانوی پیر پس از چهار هفته ناکامی برای کسب پیروزی در فصل جاری سری A سرانجام اولین برد خود را بیرون از خانه جشن گرفت.

بانوی پیر پس از چهار هفته ناکامی برای کسب پیروزی در فصل جاری سری A سرانجام اولین برد خود را بیرون از خانه جشن گرفت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته پنجم سری A ایتالیا، امشب (چهارشنبه) دو بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال یوونتوس میزبان خود اسپتزیا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

یووه با گل مویزه کین در دقیقه ۲۸ پیش افتاد اما تنها ۵ دقیقه بعد دروازه‌اش توسط امانوئل گیاسی باز شد. هراس از دست دادن یک پیروزی دیگر به جان هواداران بانوی پیر افتاد زمانی که یانیس آنتیسته در دقیقه ۴۹ دومین گل اسپتزیا را به ثمر رساند. با این حال فدریکو کیه‌زا بال ایتالیایی میهمان تورینی در دقیقه ۶۶ این تیم را به بازی برگرداند. در نهایت ماتیس دلیخت، مدافع هلندی پیش تاخته یوونتوس در دقیقه ۷۲ گل آخر بازی را به ثمر رساند تا طلسم ناکامی‌های این تیم در فصل جاری سری A شکست شود.

یوونتوس با این پیروزی ۵ امتیازی شد و از رده هجدهم جدول به رده دوازدهم صعود کرد و اسپتزیا را با ۴ امتیاز به رده شانزدهم فرستاد.

در بازی همزمان مصاف خانگی تیم سالرنیتانا و هلاس ورونا با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت. سدریک گوندو در دقیقه ۲+۴۵ و مامادو کولیبالی در دقیقه ۷۶ برای تیم سالرنیتانا گلزنی کردند و نیکولا کالینیچ در دقایق ۷ و ۲۹ گل‌های تیم هلاس ورونا را زد.

امشب دو بازی همزمان دیگر از ساعت ۲۲:۱۵ در سری A برگزار می‌شود که در یکی از آنها میلان میزبان ونتزیا خواهد بود و در دیگری کالیاری از امپولی پذیرایی خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.