مدیر امور بین‌الملل باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص مشکل دو نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال در دبی ارائه کرد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه استقلال توضیحاتی در خصوص مشکل دو نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال در دبی ارائه کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کاظم قیم، مدیر امور بین‌الملل باشگاه استقلال در مورد حواشی پیش آمده در رابطه با قرنطینه دروازه‌بان و مربی استقلال در دبی به سایت این باشگاه گفت: در مورد بهزاد نوشادی و علیرضا رضایی مربی بدنساز و دروازه‌بان تیم، باشگاه استقلال همه نفرات تیم از جمله این دو عضو تیم را با تست منفی و در سلامت کامل به دبی برده بود ولی در اردوی دوبی، این دو عضو تیم به ویروس کرونا مبتلا شدند که هم در بعد فنی و هم هزینه‌ها برای باشگاه استقلال نتایج منفی در پی داشت و ایجاد حاشیه کرد.

وی افزود: با اینکه تیم حدودا ۸ روز قبل به کشور بازگشت ولی باشگاه در این مدت این دو عضو تیم را در یکی از بهترین هتل‌های دبی با هزینه باشگاه قرنطینه کرد و هزینه اتاق و تست‌های مجدد را برای ایشان انجام داد.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه استقلال در خصوص موضوع بلیت و مشکلات پیش آمده تصریح کرد: در مورد بلیت هواپیما قبلا برای هر دو ‌نفر بلیت برگشت تهیه شده بود ولی با مثبت شدن تست کرونای ایشان تاریخ برگشت آنها تغییر کرد. با منفی شدن تست ایشان، باشگاه در حال رایزنی برای تغییر تاریخ بلیت آنها بود که به یکباره خبر رسید آنها از یک هواپیمایی دیگر بلیت تهیه کرده‌اند، در صورتی که این مورد یک موازی کاری بود که بدلیل عدم هماهنگی بوجود آمده است. مسلما تهیه بلیت هواپیمای این دو‌ نفر برای باشگاه استقلال که در این چندر روزی که ایشان در دبی در قرنطینه بودند مبالغی بیش از ۵۵ میلیون تومان هزینه هتل را پرداخت کرده، مسئله‌ قابل حل و کوچکی در برابر سایر هزینه‌های متحمل شده بر باشگاه بوده است. لازم به ذکر است حضور این دو عضو تیم در لابی هتل نیز به دلیل قانون هتل برای تحویل اتاق در ساعت ۱۲ ظهر بوده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )