سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در نشست خبری روز گذشته قبل از بازی مقابل الوحده اعلام کرد که تغییری در ترکیب بازیکنان خارجی تیمش ایجاد نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال شباب الاهلی امارات در نشست خبری روز گذشته قبل از بازی مقابل الوحده اعلام کرد که تغییری در ترکیب بازیکنان خارجی تیمش ایجاد نخواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که در روزهای گذشته اخباری در خصوص نارضایتی باشگاه شباب الاهلی از عملکرد احمد نوراللهی بازیکن ایرانی این تیم و احتمال جدایی این بازیکن مطرح شده بوده ، مهدی علی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از مسابقه هفته پنجم برابر الوحده گفت: بعد از اضافه شدن عزیز گانیف ، بازیکن ازبک به جمع تیم پرونده نقل و انتقالات بازیکنان خارجی ما در این فصل بسته شده و هیچ تغییر دیگری در این فهرست نخواهیم داشت.

مهدی علی اضافه کرد:از عملکرد بازیکنان خارجی تیم رضایت داریم و با گذشته زمان آنها هماهنگی بهتری با تیم پیدا می‌کنند. تلاش ما این بود که بازیکنان مورد نیاز را برای تقویت تیم در نقل و انتقالات جذب کنیم و دیگر به دنبال اضافه کردن بازیکن خارجی دیگری نخواهیم بود.

گفتنی است مهدی قائدی و احمد نوراللهی در این فصل راهی باشگاه شباب الاهلی امارات شدند در حالی که طی ۸ سال گذشته بازیکنان ایرانی در لیگ فوتبال این کشور حضور نداشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.