دیدارهای هفته ششم لالیگا با شکست تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو مقابل رایووایکانو در خانه و باخت خانگی لوانته برابر سلتاویگو دنبال شد.

دیدارهای هفته ششم لالیگا با شکست تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو مقابل رایووایکانو در خانه و باخت خانگی لوانته برابر سلتاویگو دنبال شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های شب نخست از هفته ششم لالیگا، شب گذشته (سه‌شنبه) دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها اتلتیک بیلبائو مقابل میهمان خود رایووایکانو با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد.

رایووایکانو با گلزنی آلوارو گارسیا ریورا در دقیقه ۵ از میزبان خود پیش افتاد، اما در ادامه هافبک این تیم پاته سیس در دقیقه ۳۳ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. با این وجود رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی رایو وایکانو در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل دوم میهمان را به ثمر رساند تا همچون بازی قبلی مقابل ختافه، با گلزنی در پیروزی تیمش سهیم باشد.

در بازی همزمان نیز تیم لوانته مقابل میهمانش سلتاویگو با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب شد. ایاگو آسپاس در دقیقه ۶۶ و برایس مندس در دقیقه ۸۵ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

امشب چهار بازی دیگر در هفته ششم لالیگا برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران رئال مادرید از مایورکا پذیرایی می‌کند. پیش از آنهم از ساعت ۲۱ سویا میزبان والنسیا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.