سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت، این تیم فینالیست آسیا بوده است و وظیفه سنگینی برای سر و سامان به وضعیتش خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت، این تیم فینالیست آسیا بوده است و وظیفه سنگینی برای سر و سامان به وضعیتش خواهند داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی تارتار بعد از دیدار دوستانه تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و باید از باشگاه تشکر کنم برای جذب نفرات مدنظر. این اردو کمک می‌کند که تیم را بهتر بشناسیم و بچه‌ها با هم هماهنگ شوند. بازی‌های تدارکاتی بازی‌هایی است که می‌خواهیم ترکیب نهایی را برای شروع فصل به دست بیاوریم. خدا را شکر همه چیز خوب است و ان‌شاءالله بتوانیم امسال شروع خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن امسال می‌تواند سطحی را که مدنظرش است، داشته باشد، خاطر نشان کرد: در این سه چهار بازی تیم را خیلی خوب دیدم و بازیکنان باانگیزه‌ای داریم. سیستم‌های مختلفی را در تیم تست می‌کنیم و تقریباً به اهدافی که مدنظر است، می‌رسیم.

تارتار راجع به اینکه دهمین تجربه سرمربیگری‌اش به نظر سخت‌ترین تجربه خواهد بود، خاطرنشان کرد: کار سخت است، ولی همه چیز شدنی است. ذوب‌آهن تیم بزرگی است و کاری به یکی دو سال پیش این تیم نداریم و این را به بچه‌ها هم گفته‌ام. قدم به تیمی گذاشتیم که نایب قهرمان آسیا بوده است و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. باید مخصوصاً در سال اول صبور باشیم و قول می‌دهم در دو سه سال آینده چه من باشم و چه نباشم ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی باشد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره نفراتی که جذب این تیم شده‌اند، یادآور شد: خدا را شکر ۷۰ تا ۸۰ درصد نفرات مدنظر جذب شده‌اند، ولی واقعاً تیم ما نیاز به ترمیم اساسی داشت. فقط هفت بازیکن لیگ برتری می‌توانیم جذب کنیم و هنوز در برخی پست‌ها مشکل داریم. اگر بتوانیم بازیکنی پیدا کنیم جذب می‌کنیم، وگرنه با همین نفرات هم می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم. خودم کار کردن با جوان‌ها و شناسایی استعدادها را دوست دارم، ولی بچه‌ها نیز باید توانایی لازم را داشته باشند و از فرصت موجود استفاده کنند.

وی درباره برنامه‌هایش برای ماندن در تیم ذوب آهن و اینکه گفته شده است به دلیل اینکه او می‌خواهد پایان سال از جمع ذوبی‌ها جدا شود قرارداد بازیکنان یک ساله امضا شده است، گفت: اکثر بازیکنان دو سه ساله قرارداد بسته‌اند، ولی بعضی از بازیکنان شرایط سنی‌شان طوری است که خود باشگاه هم راغب نبود قرارداد طولانی داشته باشند.

تارتار درباره اینکه گفته می‌شود VAR قرار است در نیم‌فصل پیش رو به لیگ برتر اضافه‌ شود، اشاره کرد: اگر این اتفاق رخ بدهد من به یکی از آرزوهایم می‌رسم. در این سال‌هایی که کار کردیم خیلی صدمه دیدیم. نمی‌گویم به عمد بوده، ولی اشتباهات تأثیرگذار بوده است. این اشتباهات روی سرنوشت کاری من خیلی تأثیرگذار بوده است و عمدی هم نبوده، ولی با آمدن VAR دیگر حرف و حدیثی نمی‌ماند و منِ مربی با چه بهانه‌ای می‌خواهم سر داور داد بزنم و شلوغ کاری کنم؟ قطعاً همه چیز هم در ۹۰ دقیقه بازی مشخص می‌شود. از فدراسیون و رأس آن آقای عزیزی خادم خواهش می‌کنم سخت پیگیر باشند که این اتفاق خوب رخ بدهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.