آقای گل فصل گذشته لیگ برتر با اینکه از تیم سابقش پیشنهاد داشت، اما ترجیح داد همچنان فوتبالش را در سپاهان ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد شهباززاده مهاجم پیشین تیم‌های سایپا، استقلال و نفت تهران که فصل گذشته با درخشش در تیم سپاهان توانست در پایان فصل عنوان آقای گلی را به دست آورد، یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس بود که در نهایت این اتفاق نیفتاد و جدیدترین آقای گل لیگ برتر ترجیح داد به جای پذیرفتن پیشنهاد سرخابی‌ها، در سپاهان فوتبالش را ادامه دهد.

شهباززاده یک گفتگوی تلویزیونی ضمن تایید داشتن پیشنهاد از استقلال و پرسپولیس، با بیان اینکه حاضر شد با مبلغی کمتر از پیشنهاد سرخابی‌ها قراردادش را با سپاهان تمدید کند، دلخوری‌اش را از مسئولان استقلال ابراز داشت و گفت: درست نبود در خصوص من از واژه بازارگرمی با نام استقلال استفاده می‌شد.

وی تاکید کرد: پیشنهاد باشگاه استقلال واقعا وجود داشت و من حق داشتم پیشنهاداتم را با یکدیگر مقایسه کرده تا در نهایت بهترین تصمیم را می‌گرفتم.

شهباززاده خاطرنشان ساخت: برای من مبلغ قرارداد در اولویت قرار نداشت و برخی مسائل دیگر را هم ملاک ارزیابی پیشنهاداتم قرار دادم. به عنوان مثال برای من مهم بود با چه مدیری قرار است کار کنم و اینکه آیا با مدیر باشگاهی که به من پیشنهاد داده می‌توانم کار کنم یا خیر.

آقای گل لیگ برتر گفت: من فقط امسال را لحاظ نمی‌کنم و برای آنکه در سالهای بعد هم بتوانم سطح کیفی خودم را حفظ کنم، حاضر شدم یکی دو میلیارد هم کمتر از پیشنهادهای دیگر با سپاهان توافق کنم و الان هم می‌گویم رقم قرارداد من با سپاهان به مراتب کمتر از پیشنهادی است که از استقلال و پرسپولیس داشتم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )