هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد در صورت تمدید قراردادش یک رکورد جدید را به نام خود ثبت خواهد کرد.

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد در صورت تمدید قراردادش یک رکورد جدید را به نام خود ثبت خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد سخت به دنبال تمدید قرارداد پل پوگبا است، بازیکنی که قراردادش در پایان فصل جاری به پایان می‌‌رسد و این فصل را درخشان آغاز کرده و در ۶ بازی که برای شیاطین سرخ به میدان رفته، هفت پاس‌گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

نشریه انگلیسی «اکسپرس» خبر داد، باشگاه منچستریونایتد خود را آماده ارائه پیشنهادی وسوسه‌انگیز به این هافبک فرانسوی می‌کند که در صورتی که مورد موافقت پوگبا قرار بگیرد، او با دستمزد ۴۰۰ هزار پوند در هفته به صدر لیست بازیکنانی خواهد رفت که بیشتری دستمزد دریافتی را در لیگ برتر انگلیس دارند.

در حال حاضر کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد و کوین دی‌بروینه از منچسترسیتی با دریافت دستمزد هفتگی ۳۸۰ هزار پوند به طور مشترک بیشترین دستمزد دریافتی را در این رقابت‌ها دارند.

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» اخیراً گزارش داد؛ پل پوگبای ۲۸ ساله تحت‌تأثیر عملکرد مدیران باشگاه منچستریونایتد در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر قرار گرفته که توانستند بازیکنان باتجربه‌ای همچون کریستیانو رونالدو و رافائل واران را در کنار جیدون سانچوی جوان به خدمت بگیرند، برای همین حالا برای تمدید قراردادش با این باشگاه ترغیب شده است.

پوگبا بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عضو یوونتوس بود و با بازی‌های درخشان در این تیم و ثبت ۳۴ گل زده و ۴۰ پاس گل در ۱۷۸ بازی، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان ۲۰۱۶ با عقد قراردادی به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو که در آن زمان رکورد جهانی نقل‌وانتقالات بود، به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

این هافبک فرانسوی که تاکنون در ۲۰۵ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و ۳۸ گل هم به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.