معاون ورزشی باشگاه استقلال قبل از معرفی اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه، گفت: شخصا از ادامه همکاری فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی در استقلال حمایت می‌کنم و معتقدم باید به او فرصت کافی داد.

مهدی پاشازاده معاون ورزشی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به حواشی اخیر پیرامون فرهاد مجیدی و شائبه در خصوص ادامه همکاری وی با این باشگاه اظهار داشت: فرهاد مجیدی تازه امسال باید ثمره زحماتش را در استقلال ببیند. فصل جدید زمانی است که مجیدی باید با این تیم موفق شود و لازمه این کار این است که از او حمایت شود و به او زمان کافی داده شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تاکید کرد: بنده به عنوان مسئول فنی و معاون ورزشی شخصاً از مجیدی و ادامه حضور او در تیم حمایت می‌کنم و با تمام توان پشت او ایستاده‌ام. این موضوع را به مدیران باشگاه و اعضای هیات مدیره هم منتقل خواهم کرد.

پاشازاده خاطرنشان ساخت: باید فضای آرامی برای سرمربی تیم فراهم کرد، خواسته‌های او را برآورده کرد و تمرکز را به او بازگرداند تا با خیالی آسوده بتواند تیمش را برای کسب بهترین نتایج راهی میدان نماید. من به عنوان معاون ورزشی هر آنچه در توان داشته باشم را برای این منظور به کار خواهم گرفت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )