در حالی که دو از روز استعفای مدیرعامل استقلال می‌گذرد، هنوز این خبر از سوی رسانه‌های رسمی باشگاه تایید و یا تکذیب نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از کش و قوس زیاد احمد مددی مدیرعامل استقلال بعد از ظهر شنبه و پس از دیدار با مسئولان وزارت ورزش از سمت خود استعفا داد و این استعفا از سوی رسانه‌های رسمی کشور اعلام شد.

این در حالی است که با گذشت دو روز از این اتفاق، رسانه‌های رسمی باشگاه هیچ واکنشی نسبت به این خبر نداشته و آن را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.

پیگیری‌های خبرنگار مهر در این خصوص مشخص کرد استعفای احمد مددی همان شنبه شب و با هماهنگی هیات مدیره و وزارت ورزش مکتوب شد و با موافقت هیات مدیره همراه بود. اما از آنجایی که اصغر ملکیان پیشنهاد سرپرستی موقت این باشگاه را نپذیرفت، ترجیح بر آن شد تا این خبر فعلاً و تا زمان قطعی شدن مدیر بعدی استقلال از سوی رسانه رسمی باشگاه اعلام نشود.

نزدیک ترین گزینه به مدیریت بعدی استقلال نیز مصطفی آجرلو مدیرعامل سابق باشگاه‌های پاس تهران، تراکتور و استیل آذین است و پس از قطعی شدن حضور او در این باشگاه، از سوی باشگاه استقلال و وزارت ورزش خبر استعفای مددی نیز به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.