مدافع فرانسوی شیاطین سرخ می‌گوید ملاقات با سرالکس فرگوسن در سال ۲۰۱۱ برای او و خانواده‌اش لحظه خاصی بود است.

مدافع فرانسوی شیاطین سرخ می‌گوید ملاقات با سرالکس فرگوسن در سال ۲۰۱۱ برای او و خانواده‌اش لحظه خاصی بود است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل واران که در این تابستان به حضور ۱۰ ساله‌اش در رئال مادرید پایان داد و با امضای قراردادی چهار ساله به منچستریونایتد پیوست، یک دهه پیش زمانی که ۱۸ سال بیشتر نداشت، مورد توجه این باشگاه قرار داشت و حتی خود سرالکس فرگوسن سرمربی وقت شیاطین سرخ برای متقاعد کردن او برای پیوستن به این تیم راهی فرانسه شد و با او و خانواده‌اش در شهر لیل ملاقاتی داشت، اما این مدافع فرانسوی در نهایت تصمیم گرفت به کهکشانی‌ها ملحق شود.

واران ۲۸ ساله در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» گفت: ملاقات با سرالکس در سال ۲۰۱۱ برای من و خانواده‌ام لحظه خاصی بود. ملاقات فردی همچون او در ۱۸ سالگی فوق‌العاده است، اما همانطور که می‌دانید در نهایت این سرنوشت شماست که مسیرتان را مشخص می‌کند. من ۱۰ سال در رئال مادرید بازی کردم و حالا اینجا هستم.

وی همچنین درباره تمجیدی که اولگنار سولسشایر از او کرده بود و او را بازیکنی کنجکاو و فروتن توصیف کرده بود، اظهار داشت: این ذهنیت من است. می‌خواهم بهتر باشم و پیشرفت کنم. می‌خواهم خودم را به چالش بکشم. حضور در منچستریونایتد حالا برای من یک چالش جدید است. بازی در یک لیگ متفاوت، در جوی متفاوت و با ذهنیتی متفاوت. همه اینها برای من جدید هستند، اما تاکنون از هر روز حضورم در منچستریونایتد لذت برده‌ام.

مدافع فرانسوی شیاطین سرخ ادامه داد: بازگرداندن منچستریونایتد به بالاترین سطح چالش بزرگی است، اما هواداران ما قهرمانی و کسب دستاوردهای بزرگ را می‌خواهند و همین انگیزه زیادی در من ایجاد می‌کند. سولسشایر با من درباره جاه‌طلبی تیم صحبت کرد و اینکه من چه نقشی می‌توانم در منچستریونایتد ایفا کنم. من فوتبال بازی نمی‌کنم که جلب توجه کنم. تنها می‌خواهم به تیم کمک کنم و بهترین بازی‌ام را ارائه دهم. می‌خواهم پیشرفت کنم و کسی باشم که در زمین هستم. این هدف و ذهنیتی است که دارم.

واران در پایان در تمجید از هموطن و هم‌تیمی فرانسوی‌اش خاطرنشان کرد: پل پوگبا در مورد باشگاه منچستریونایتد با من صحبت کرد، اینکه چه جوی دارد و درباره انتظارات هم به من چیزهایی گفت. پل بازیکن بزرگی است که در کنارش انرژی خیلی خوب و مثبتی دارد. او رهبر گروه است و خیلی وقت است که او را می‌شناسم، به همین خاطر خوشحالم که حالا با او همبازی هستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.