مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد که با سرعت گرفتن کارها ورزشگاه خانگی این تیم برای لیگ بیست‌ویکم آماده شود.

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد که با سرعت گرفتن کارها ورزشگاه خانگی این تیم برای لیگ بیست‌ویکم آماده شود. کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با تمدید قراردادش با نساجی، گفت: پیشنهادهای بهتر از نساجی داشتم ولی تمایلم این بود که در این تیم بمانم. با الهامی، سرمربی تیم راحت هستم و از طرفی دوستان خوبی در نساجی دارم و نمی‌خواستم این تیم پرطرفدار را به راحتی ترک کنم.

وی ادامه داد: چند بازیکن از تیم ما جدا شدند ولی اسکلت اصلی تیم حفظ شده و نفرات خوبی هم جذب کردیم. امیدوارم از ابتدای لیگ نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم چون در فصل گذشته خیلی سختی کشیدیم.

اسلامی با بیان اینکه امیدوار است در فصل جدید هواداران به استادیوم‌ها برگردند، عنوان کرد: ما تیم پرطرفداری هستیم و امیدوارم در فصل جدید حداقل شرایط طوری فراهم شود که ورزشگاه‌ها تا ۵۰ درصد از هواداران را روی سکوها ببینند. امیدوارم چمن ورزشگاه شهید وطنی هم هر چه زودتر درست شود، شما می‌بینید که در رفسنجان دو متر زمین را کَندند تا کارها را جلو ببرند و ورزشگاه مس را به بازی‌ها برسانند ولی در قائمشهر بعد از گذشت دو ماه چمن مصنوعی را جمع نکرده‌اند. اگر ما بازیکنان اقدام به این کار می‌کردیم خیلی زود چمن جمع می‌شد. امیدوارم سرعت کار هرچه زودتر بیشتر شود تا بتوانیم در ورزشگاه خودمان به میدان برویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.