کارشناس فوتسال عملکرد تیم ملی ایران در دیدار اول جام جهانی برابر صربستان را برای شناخت کادر فنی از بازیکنان و به عنوان یک دیدار تدارکاتی قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابتهای جام جهانی برابر صربستان به برتری ۳ بر ۲ دست پیدا کرد.

رضا ناصری دروازه بان پیشین تیم ملی ایران که ۱۷ سال پیراهن این تیم را بر تن داشته است در مورد این دیدار با خبرنگار مهر گفت: دو تیم ایران و صربستان بازی اول را در جام جهانی پشت سر گذاشتند و یک بازی معمولی را ارائه دادند.

وی ادامه داد: یکی از دلایل معمولی بودن این بازی می تواند صعود سه تیم از هر گروه باشد. برای همین تیم ها تلاش می کنند از بازیهای مقدماتی به عنوان دیدارهای تدارکاتی و رسیدن به شناخت از حریفان نگاه کنند. قطعا در دیدار با آمریکا و آرژانتین هم این روند ادامه خواهد داشت و تیم ایران دو بازی سبک را پشت سر خواهد گذاشت.

کارشناس ورزش ادامه داد: تیم ملی قطعا از این مرحله عبور خواهد کرد اما کادر فنی با تدبیری درست به همه بازیکنان میدان خواهد داد تا هم در جریان بازی قرار بگیرند و هم در جام جهانی که تورنمنتی فرسایسی از همه بازیکنان استفاده کند.

دروازه بان پیشین تیم ملی که سه بار عنوان بهترین دروازه بان آسیا را به خود اختصاص داد در ادامه به نقطه ضعف هایی که در تیم ملی وجود دارد اشاره کرد و گفت: هر چند بازی اول تیم ملی بود اما نقاط ضعفی در تیم دیده شده که باید به مرور پوشش داده شود تا برای دیدارهای آینده با مشکل مواجه نشویم.

رضا ناصری در پایان خاطرنشان کرد: سه امتیاز اول را در جام جهانی گرفتیم و امیدوارم بتوانیم تا رسیدن به روی سکو همین روند را ادامه دهیم و همه بازیکنان را در سلامت کامل داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.