سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید تیمش با وجود تحمل فشار روانی زیاد به خاطر شروع ضعیف در فصل جاری موفق به کسب پیروزی خارج از خانه در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا شده است.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید تیمش با وجود تحمل فشار روانی زیاد به خاطر شروع ضعیف در فصل جاری موفق به کسب پیروزی خارج از خانه در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا شده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بالاخره اولین پیروزی یوونتوس در دومین دوره مربیگری ماسیمیلیانو آلگری در این تیم رقم خورد. بانوی پیر پس از دو باخت و یک تساوی در سه بازی اولش در سری A، لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی ۳ بر صفر در خانه مالموی سوئد آغاز کرد و آلگری ابراز امیداری کرد که این نتیجه نقطه عطفی برای نتایج تیمش درادامه فصل جاری باشد.

آلگری گفت: وقتی شما در لیگ قهرمانان بازی می‌کنید همیشه قبل از آغاز بازی استرس و اضطراب وجود دارد به خصوص اگر بازی‌تان بیرون از خانه باشد. برای ما این استرس با فشار روانی ناشی از سه بازی نه چندان خوب در سری A همراه بود. با این حال بازیکنان ما از نظر فنی عملکرد خوبی داشتند. در برخی از لحظات نیمه اول ما می‌توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم و می‌دانم که تیم‌مان هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد اما این موضوع سبب نمی‌شود مسیری که ما روز ۱۴ جولای در کنار هم شروع کردیم، تغییر کند. نتایج روی کار شما تأثیر می‌گذارند چون شما را در معرض قضاوت قرار می‌دهد اما باید به تلاش‌مان ادامه دهیم تا به هنگام پیروزی یا شکست تعادل داشته باشیم.

این اولین بازی بدون گل خورده یوونتوس در تمامی رقابت‌ها از ۱۲ اسفند سال ۱۳۹۹ بود. آلگری با اشاره به این موضوع گفت: این هم یک نشانه خوب دیگر است. من بین دو نیمه به بازیکنان‌مان گفتم که بازی را بدون گل خورده به پایان برسانند چون باعث می‌شود از اضطراب‌شان برای بازی‌های بعدی کاسته شود. شزنی هم امروز درون دروازه خوب کار کرد. خیلی مهم بود که بازی امروز را ببریم و گرنه این روند بازی‌های بدون پیروزی‌مان دیگر خیلی طولانی می‌شد. جنبه روانی، ۹۰ درصد در موفقیت یا عدم موفقیت شما در ورزش تأثیر دارد چون اگر از نظر روانی آماده نباشید مرتکب اشتباهاتی می‌شوید که ما از ابتدای فصل تا الان داشته‌ایم و باعث می‌شود که ما به همه چیز بدبین شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.