یک روزنامه عربستانی از شش برابر بودن قیمت تیم الهلال نسبت به استقلال نوشت.

یک روزنامه عربستانی از شش برابر بودن قیمت تیم الهلال نسبت به استقلال نوشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه «الاقتصادیه» عربستان درباره تقابل تیم‌های الهلال و استقلال ایران نوشت: الهلال امشب (دوشنبه) در صدوچهل‌ودومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌رود و برای هشتمین صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی تلاش می‌کند. الهلال تاکنون ۶۶ پیروزی، ۴۰ تساوی و ۳۵ شکست در مسابقات تجربه کرده و استقلال، دومین تیم ایرانی است که بیشترین بازی را مقابل الهلال داشته.

نماینده سعودی در ۱۰ تقابل خود با استقلال سه بار پیروز شده، اما پنج مرتبه شکست خورده و در دو مسابقه به تساوی رسیده است. با وجود این آمار، الهلال کارنامه مثبتی از تقابل با تیم‌های ایرانی دارد و در ۳۹ بازی مقابل نمایندگان کشورمان، ۱۷ پیروزی و ۱۳ شکست داشته است.

الهلال از لحاظ ارزش بازیکنان هم شرایط بسیار بهتری از رقیب ایرانی خود دارد. این تیم با ارزش ۶۱.۱۵ میلیون یورو، ۵۰.۳۵ میلیون یورو ارزشمندتر از استقلال است و قیمت ماتیوس پریرای برزیلی، ۴.۲ میلیون یورو از کل تیم ایرانی بیشتر است. تیم استقلال ۱۰.۸ میلیون یورو قیمت دارد.

تیم‌های استقلال و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ امشب، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه زعبیل دبی، به مصاف هم خواهند رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.