سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل ارمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راضی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل ارمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راضی است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانسی فلیک که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در دیداری خانگی با نتیجه ۶ بر صفر ارمنستان را در هم کوبید، پس از این بازی گفت: واقعاً عملکردمان را در این بازی دوست داشتم. این گام بعدی بود که با یکدیگر برداشتیم. بازیکنان ما هم می‌توانند بابت ارائه چنین عملکردی خوشحال باشند، اما باید از دوشنبه روی بازی بعدی‌مان با ایسلند تمرکز کنیم.

وی همچنین با اشاره به جو خوبی که هواداران آلمانی در بازی شب گذشته در ورزشگاه مرسدس بنز آره‌نای شهر اشتوتگارت به وجود آوردند، اظهار داشت: جو موجود در ورزشگاه شگفت‌انگیز بود. خوشحالم که توانستیم هواداران را تحت تأثیر قرار دهیم و آنها را در کنار خود داشته باشیم. همیشه هم باید اینطور باشد.

سرمربی تیم ملی آلمان همچنین درباره هافبک دورتموندی تیمش خاطرنشان کرد: برای رویس خوب بوده که پیش‌فصل خوبی داشته است. او در سال‌های اخیر بدشانسی‌های زیادی داشته است. خیلی خوشحالم که او آماده‌سازی خوبی داشته و حالا کاملاً آماده است.

فلیک همچنین در تمجید از بال ۲۵ ساله‌اش اظهار داشت: سهولت در حرکات سانه چشمگیر است و می‌توانید احساس کنید که او چه اعتماد به نفس بالایی دارد. لروی در مسیر کاملاً درستی قرار دارد.

سرمربی پیشین بایرن مونیخ همچنین گفت اطمینان دارد که کای هاورتس و روبین گوزنس برای بازی چهارشنبه شب با ایسلند در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به ترکیب مانشافت بازخواهند گشت.

آلمان که از زمان روی کار آمدن هانسی فلیک دو برد متوالی کسب کرده، در حال حاضر با کسب ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه J رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و ارمنستان ۱۰ امتیازی و رومانی ۹ امتیازی را پشت خود می‌بیند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.