سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید در صورت نیاز درباره استفاده همزمان از زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو تردید نخواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال میلان می‌گوید در صورت نیاز درباره استفاده همزمان از زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو تردید نخواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوم سری A ایتالیا و در اولین بازی‌ خانگی‌‌اش موفق شد به برتری ۴ بر یک مقابل کالیاری برسد و دومین برد متوالی‌اش را کسب کند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» درباره بازگشت تماشاگران به ورزشگاه سن‌سیرو پس از ۱۸ ماه آنهم با ظرفیت ۵۰ درصد ورزشگاه گفت: این گرما و شور هواداران ما را احساسی کرد و ما به خوبی از این شور به عنوان سوخت استفاده کردیم و با شور و شوق بازی کردیم. درست است که بازیکنان شاید نتواند دستورات تاکتیکی من را در این سر و صدا بشنوند، اما آنها می‌دانند چه باید بکنند.

وی در ادامه افزود: روزی که تمرینات پیش‌فصل را آغاز کردیم، دیدم که تونالی، لیائو (هر دو در این دیدار گلزنی کردند) و راد کرونیچ چقدر پخته‌تر شده‌اند و برای یک چالش جدید چقدر آماده‌تر هستند. آنها از فصل پیش چیزهایی آموختند، واقعاً سخت تلاش کردند و پیشرفت خوبی کرده‌اند.

سرمربی میلان همچنین درباره احتمال استفاده از زلاتان ابراهیموویچ در کنار اولیویه ژیرو در بازگشتش از مصدومیت اظهار داشت: آماده استفاده از هر ترکیبی هستم، من بازی به بازی پیش می‌روم و سعی می‌کنم بهترین ترکیب را انتخاب کنم. وقتی نیاز به دو مهاجم داشته باشیم، برای استفاده همزمان زلاتان و ژیرو تردیدی نخواهم کرد. امیدوارم بازیکنان مصدوم‌مان به آمادگی کامل برسند.

پیولی که تیم تحت‌هدایتش در لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های لیورپول، اتلتیکومادرید و پورتو همگروه است، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما بازی‌های قابل‌توجهی را بعد از تعطیلات بابت بازی‌های ملی در پیش داریم از جمله لیورپول، یوونتوس و آتالانتا، بنابراین باید این ذهنیت و شور را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: ما در لیگ قهرمانان در گروه بسیار سختی هستیم چون حریفی (لیورپول) داریم که دو سال پیش جام را از آن خود کرده، یکی دیگر (اتلتیکومادرید) که لالیگا را برده و پورتو که فصل گذشته یوونتوس را حذف کرد. ما باید حضور در این رقابت‌ها را به عنوان فرصتی ببینیم و با هر دو دست آن را بگیریم و از آن لذت ببریم.

سرمریی ایتالیایی میلان در پایان خاطرنشان کرد: ما در حال عادت کردن به بازی سرگرم کننده فوتبال و لذت بردن از بازی‌ خودمان هستیم، اما باید به خاطر داشته باشیم که تیم‌های بزرگ همچنین قادر به کسب پیروزی‌های زشت هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.