اعضای تیم ملی فوتبال عراق در بدو ورود به کره‌جنوبی با اقدام‌های سختگیرانه ضد کرونایی این کشور مواجه شدند.

اعضای تیم ملی فوتبال عراق در بدو ورود به کره‌جنوبی با اقدام‌های سختگیرانه ضد کرونایی این کشور مواجه شدند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، هشام محمد، هماهنگ‌کننده رسانه‌ای تیم ملی فوتبال عراق درباره ورود این تیم به کره‌جنوبی گفت: وقتی به سئول رسیدیم از اقدام‌های سختگیرانه کره‌جنوبی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شگفت‌زده شدیم. اعضای تیم ملی فوتبال عراق به مکانی که یک ساعت فاصله زمانی با فرودگاه داشت انتقال یافتند که ویژه پروازهای ورودی خارجی است. در این مکان تست کرونا صورت گرفت که نتیجه‌اش دوشنبه مشخص می‌شود.

وی افزود: در این شرایط تیم ملی عراق با وجود برنامه دیک ادووکات تمرین نکرد. سفر طولانی ۱۲ ساعته را گذراندیم و بازیکنان باید بازیابی شوند. در فرودگاه سئول به هر یک اعضای تیم ملی فوتبال عراق پرسشنامه ۷ صفحه‌ای درباره ویزا و ۱۱ صفحه‌ای مربوط به ویروس کرونا دادند. این کار زمان زیادی از ما گرفت و باعث شگفتی همه شد. تمامی اعضای تیم ملی کارت واکسیناسیون کرونا داشتند اما کره‌جنوبی آن را به رسمیت نمی‌شناسد. از همه تست کرونا گرفتند و منتظر نتیجه هستیم. این اقدام‌های سختگیرانه در قبال تمامی افرادی که از کشورهای خارجی وارد کره جنوبی می‌شوند اعمال خواهد شد.

کره‌جنوبی و عراق پنجشنبه هفته جاری به مصاف هم خواهند رفت.

در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا تیم‌های ملی ایران، کره جنوبی، امارات، سوریه، لبنان و عراق رقابت خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.