سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی تیمش مقابل رمس از ستاره فرانسوی‌اش تمجید کرد.

سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از پیروزی تیمش مقابل رمس از ستاره فرانسوی‌اش تمجید کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سوم لوشامپیونه فرانسه موفق شدند در خانه رمس به برتری ۲ بر صفر برسند و با ۱۲ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بازگردند، پس از این بازی گفت: پیروزی مهمی کسب کردیم و در کنارش دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم که این به ساخت اعتماد به نفس ما کمک خواهد کرد. ما با کسب ۱۲ امتیاز از چهار بازی به استقبال تعطیلات بابت بازی‌های ملی می‌رویم که این فوق‌العاده است، بنابراین خیلی خوشحالم.

وی همچنین در تمجید از زننده دو گل تیمش در این بازی که خواهان جدایی از پاری‌سن‌ژرمن است و رئال مادرید تاکنون برای جذبش دو پیشنهاد رسمی داده است، اظهار داشت: امباپه بازیکن ما است، اما شما می‌دانید که فوتبال چه شکلی و مملو از شایعات است. رئیس باشگاه و مدیر ورزشی ما موضع مشخصی درباره کیلیان دارند. او اینجا در کار ماست و ما هم از این بابت خوشحال هستیم. امباپه بازیکن مهمی است و داشتن او در کنارمان همانند یک هدیه است.

سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن همچنین درباره فوق‌ستاره آرژانتینی‌اش که در دقیقه ۶۶ به جای نیمار به زمین آمد تا اولین بازی‌اش را برای PSG انجام دهد، خاطرنشان کرد: مسی از بودن کنار هم‌تیمی‌هایش است. لئو می‌خواهد به تلاشش ادامه دهد و اطمینان دارم که بهتر از این خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.