در ادامه بازی‌های دوستانه تیم‌های باشگاهی پیش از آغاز فصل جدید، تیم فوتبال فاینورد در حضور بازیکن ایرانی جدید خود مساوی کرد و نبرد تیم‌های لندنی آرسنال و چلسی به سود آبی‌ها خاتمه یافت.

در ادامه بازی‌های دوستانه تیم‌های باشگاهی پیش از آغاز فصل جدید، تیم فوتبال فاینورد در حضور بازیکن ایرانی جدید خود مساوی کرد و نبرد تیم‌های لندنی آرسنال و چلسی به سود آبی‌ها خاتمه یافت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دوستانه باشگاهی، یکشنبه شب چندین بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال آرسنال و چلسی در ورزشگاه امارات لندن به مصاف هم رفتند و این بازی با پیروزی ۲ بر یک چلسی خاتمه یافت.

کای هاورتس در دقیقه ۲۷ و تامی آبراهام در دقیقه ۷۲ گل‌های چلسی را به ثمر رساندند و گرانیت ژاکا هم در دقیقه ۶۹ تنها گل آرسنالی‌ها را زد.

در دیگر بازی، تیم فاینورد هلند که به تازگی علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی کشورمان را از باشگاه برایتون انگلیس به خدمت گرفته است، در ورزشگاه خانگی‌اش به مصاف تیم دن‌هاخ رفت و در پایان به تساوی یک - یک رضایت داد.

در این بازی که جهانبخش در ترکیب اصلی فاینورد بود و تا پایان نیمه اول هم در میدان حضور داشت، فاینورد در دقیقه ۶۷ توسط بوژنیک پیش افتاد، اما یحیی بوساکو در دقیقه هشتم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را برای تیم دن‌هاخ به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.