یک رسانه ایتالیایی نوشته است که باشگاه رئال مادرید برای پر کردن جای خالی دو مدافع میانی سابقش در سری A به دنبال بازیکن است.

یک رسانه ایتالیایی نوشته است که باشگاه رئال مادرید برای پر کردن جای خالی دو مدافع میانی سابقش در سری A به دنبال بازیکن است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت کالچو مرکاتو نوشته است با کودتایی که در خط دفاعی تیم فوتبال رئال مادرید پس از جدایی سرخیو راموس (برای پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن) و رافائل واران (برای عقد قرارداد با منچستریونایتد) شکل گرفته است، سران باشگاه اسپانیایی سه مدافع ایتالیایی را نشان کرده‌اند تا به مادرید ببرند و این سه مدافع عبارتند از ماتیس دلیخت از یوونتوس، کالیدو کولیبالی از ناپولی و آلساندرو باستونی از اینتر.

کالچو مرکاتو در همین حال نوشته است که رئال مادرید به جز این سه نفر، نیم نگاهی هم به آلسیو رومانیولی مدافع تیم فوتبال میلان و کریستین رومرو مدافع آرژانتینی تیم آتالانتا دارد که نفر اول قراردادش ماه ژوئن سال آینده به پایان می‌رسد و قیمتش در حدود ۲۵ میلیون یورو است و دومی که در لیگ برتر انگلیس هم مشتریان زیادی دارد، حدود ۵۰ میلیون یورو ارزش دارد.

در میان این افراد اما گزینه مورد نظر کارلو آنچلوتی، سرمربی کهکشانی‌ها کولیبالی مدافع سنگالی ناپولی است که سابقه کار با او در ناپولی را هم دارد. با این حال خرید کولیبالی با توجه به قیمتی که باشگاه ناپولی برای فروش او تعیین کرده هم کار آسانی نیست، چرا که این باشگاه ۶۰ میلیون یورو می‌خواهد.

در مورد سایر گزینه‌ها به خصوص دلیخت و باستونی کار رئالی‌ها بسیار سخت خواهد بود، چرا که هر دو باشگاه یوونتوس و اینتر تأکید کرده‌اند که قصد فروش ندارند و این بازیکنان در تیم‌های‌شان نقشی کلیدی دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.