مدافع تیم فوتبال سپاهان سپاهان پیش‌بینی می‌کرده است که این تیم با ۶۵ امتیاز قهرمان بیستمین دوره لیگ برتر می‌شود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان سپاهان پیش‌بینی می‌کرده است که این تیم با ۶۵ امتیاز قهرمان بیستمین دوره لیگ برتر می‌شود. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ امید نورافکن بعد از پیروزی ۲ بر یک سپاهان مقابل استقلال در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: امسال مقابل تیم‌های پایین جدول نتوانستیم خیلی خوب نتیجه بگیریم. ما چهار امتیاز به نفت مسجدسلیمان دادیم و با ماشین‌سازی ۳ - ۳ مساوی کردیم. امروز اما بازی خوبی مقابل تیم خوب استقلال انجام دادیم. هدف‌مان این بود که با اختلاف سه گل پیروز شویم، درست است نتوانستیم با سه گل پیروز شویم، ولی خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را کسب کردیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم همین روند ادامه‌دار باشد و بدنسازی خوبی داشته باشیم. امسال ابتدای فصل را خوب شروع نکردیم و امیدوارم فصل بعد در هفت هشت بازی ابتدایی خوب کار کنیم و لیگ را قوی شروع کنیم.

مدافع سپاهان درباره رقابتش با وریا غفوری در زمین خاطر نشان کرد: نمی‌دانم چه بگویم. سعی می‌کنم کار‌هایی که مربی از من می‌خواهد را انجام دهم و زیاد در این باره فکر نمی‌کنم.

نورافکن درباره مشکلاتی که بین او و وریا غفوری به وجود آمده بود، تصریح کرد: رقیب‌مان است و دیگر نمی‌توان اسم این چیز‌ها را مشکل گذاشت. باید با رقیب‌مان محکم بازی کنیم. من سعی می‌کنم احترام‌ها را حفظ کنم، ولی محکم بازی می‌کنم.

نورافکن درباره اینکه آیا فکر می‌کرد که سپاهان ۶۵ امتیاز بگیرد ولی قهرمان نشود، عنوان کرد: حس می‌کردم با ۶۵ امتیاز می‌توانیم قهرمان شویم. همه تلاش‌مان را کردیم و همه قبول داشتند که سپاهان خوب کار می‌‌‌کند. امسال استقلال و پرسپولیس هم زحمت کشیدند، ولی با دو امتیاز کمتر نسبت به پرسپولیس قهرمان نشدیم. اصلاً جای ناراحتی ندارد و به گذشته بر نمی‌گردیم و فقط باید به آینده خوب فکر کنیم. امیدوارم سال آینده پیشرفت‌مان بیشتر از این باشد.

مدافع سپاهان درباره اینکه سال آینده در این تیم خواهد ماند یا خیر، گفت: من از همه چیز راضی هستم و برنامه دو ساله خوبی برای آینده دارم. امیدوارم بعد از این دو سال پیشنهادات خوب خارجی داشته باشم. دو سال بعدی را حتماً در سپاهان هستم و اینجا خیلی راحتم. امیدوارم سال‌های بعد بتوانم با پیشنهادات خارجی خوبی که دارم از ایران بروم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )