گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ذوب‌آهن باشگاه بسیار قدیمی و ریشه‌داری است و امیدوارم مسئولان اصفهانی فکری برای بهبود وضعیت این تیم کنند.

گروه استان‌ها- بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: ذوب‌آهن باشگاه بسیار قدیمی و ریشه‌داری است و امیدوارم مسئولان اصفهانی فکری برای بهبود وضعیت این تیم کنند. محمد قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: ۳ سال رویایی را در تیم ذوب‌آهن داشتم. دوران بسیار خوبی بود و نایب قهرمان آسیا و قهرمان جام حذفی شدیم.

وی افزود: دوران طلایی من در این تیم بود و بسیار ناراحت هستم که این بلا بر سر ذوب‌آهن آمده و متأسفانه شرایط به گونه‌ای است که به دلیل مشکلات مختلف ذوب‌آهن به این روز افتاده و امیدوارم مسئولان فکری به حال این تیم کنند.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: خیلی بد است که روزی ذوب‌آهن برای قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی می‌جنگید اما امروز برای عدم سقوط تلاش می‌کند.

قاضی گفت: به هر حال همه چیز گذشته است و امیدوارم مسئولان اصفهان فکری برای این باشگاه کنند تا شرایط این تیم بهتر شود؛ این باشگاه قدمت بسیار بالایی دارد.

وی بیان کرد: در هر صورت الان بازیکن مس هستم و از حضور در این تیم خوشحالم. امسال شرایط خوبی داشتیم و رتبه خوبی در جدول به دست آوردیم و امیدوارم در سال‌های بعد هم مس شرایط بهتری داشته باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )