سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این تیم در باد صدرنشینی نیم‌فصل اول خوابیده و قهرمانی را از دست داده است.

سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این تیم در باد صدرنشینی نیم‌فصل اول خوابیده و قهرمانی را از دست داده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش یزدانی پس از شکست ۲ بر یک استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی با سپاهان برای حیثیت ما خیلی مهم بود. ما می‌دانستیم که پرسپولیس مقابل پیکان پیروز خواهد شد و تمام تلاش‌مان را کردیم تا از حیثیت‌مان دفاع کنیم. بازی را هم خوب شروع کردیم و در نیمه اول می‌توانستیم ۳-۲ گل به ثمر برسانیم و بازی دست ما بود. وقتی گل اول را دریافت کردیم، تیم ما شکل خود را از دست داد و خدا را شکر که بیشتر گل نخوردیم، چون سپاهان واقعاً فشار می‌آورد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص آفسایدگیری اشتباه مدافعان روی گل سپاهان تصریح کرد: وقتی یک تیمی گل می‌خورد، شخص مقصر نیست و همه با هم گل خورده‌اند. امروز بعد از اینکه گل اول را خوردیم، شکل دفاع و تیمی‌مان به هم ریخت و نتوانستیم خوب بازی کنیم.

وی در واکنش به خبر توافقش با سپاهان و صحبت پیش از بازی‌اش با ساکت، خاطرنشان کرد: من سپاهان را دوست دارم و همیشه‌ام گفته‌ام که به این تیم علاقه دارم. هر کس این خبر را اعلام کرده، شاید می‌خواسته برای این بازی حاشیه درست کند. من حتی پیش از بازی به سمت نیمکت سپاهان نرفتم و باید بگویم که با هیچ تیمی هم مذاکره نکرده‌ام.

یزدانی در پاسخ به این سؤال که دوست دارد در استقلال بماند؟ عنوان کرد: من حرف‌هایم را زده‌ام، یک مقدار مشکل دارم و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد آبی‌پوشان در این فصل، گفت: ما قهرمانی را در نیم‌فصل اول از دست دادیم. آن زمان که تیم ما صدر جدول بود، صدرنشینی ما واقعی نبود چون حریفان‌مان بازی‌های کمتری انجام داده بودند، ما در باد همان صدرنشینی نیم‌فصل اول خوابیدیم و قهرمانی را از دست دادیم، وگرنه در نیم فصل دوم مثل یک تیم قهرمان بازی کردیم.

یزدانی در خصوص حضور مدیرعامل باشگاه در تمرینات و قولی که داد، خاطرنشان کرد: من چند روز سر تمرین نبودم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. شرایط من فرق می‌کند و ربطی به کسی ندارد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره دلیل بازی خوبش در نیم‌فصل دوم نسبت به نیم‌فصل اول اظهار داشت: در نیم‌فصل اول، سرمربی تیم به دلایل غیرحرفه‌ای و به ناحق، من را اخراج کرد و در لیست ۱۸ نفره هم نمی‌گذاشت. من سکوت کردم و چیزی نگفتم، اما همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.