سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در تمام این بازی و به خصوص در نیمه دوم خوب موقعیت درست کردیم، اما برای پیروز شدن قدری بدشانس بودیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پس از بازی مقابل سپاهان بیان داشت: بازی بسیار خوب و با کیفیتی هم از جانب استقلال و هم سپاهان در جریان بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گل زنی داشتند، که سپاهان از موقعیت‌های خودش بهتر استفاده کرد. ما کمی بدشانس بودیم و اگر قدری خوش شانس تر بودیم ما هم می‌توانستیم پیروز شویم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: با توجه به اینکه سه شنبه بازی مهمی در جام حذفی در پیش داریم از ۵ تعویض استفاده کردم و به بعضی بازیکنان مثل ارسلان و ریگی استراحت دادم تا ۹۰ دقیقه بازی نکنند و برای بازی سه شنبه آماده باشند؛ و سعی کردم چیدمان تیم را طوری انجام دهم که به بازیکنان بیشتری بازی برسد و تعویضی‌های ما هم خوب بودند. در نیمه دوم خوب موقعیت ایجاد کردیم اما بدشانس بودیم و موقعیت‌های ما گل نشد.

مجیدی تصریح کرد: در این بازی هر نتیجه‌ای احتیاج داشتیم باز هم از همین روش استفاده می‌کردم. یعنی با بازیکنان اصلی شروع می‌کردم و در ادامه مسابقه از دیگران استفاده می‌کردم. استراتژی ما این بود که همه بازی کنند.

وی با اشاره به دیدار این تیم مقابل گل گهر در جام حذفی گفت: همه تمرکزمان را برای جام حذفی می‌گذاریم تا بازی خوبی مقابل این تیم انجام دهیم و با پیروزی در این بازی مهم به فینال جام حذفی برسیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۵ )