گروه استان‌ها – مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم چون اگر حضور داشتند امروز جایگاه تراکتور از این بالاتر بود.

گروه استان‌ها – مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنم چون اگر حضور داشتند امروز جایگاه تراکتور از این بالاتر بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز ، در حالی که فیروز کریمی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور به دلیل محرومیت امکان حضور در نشست خبری را نداشت، بهزاد بشتایم، مربی این تیم در نشست خبری پس از دیدار تراکتور مقابل سایپا که با برتری پرگل ۵ بر یک این تیم همراه بود، اظهار داشت: ما یک فصل سخت و طولانی را سپری کردیم. بعد از یک فصل فرسایشی خدا را شکر تمام بازیکنان و کادر فنی کارشان را به نحو احسن انجام دادند و توانستیم در بازی که برایمان مهم بود نتیجه خوبی بگیریم و به کسب سهمیه امیدوارم باشیم.

وی افزود: مقابل سایپا یک بازی خوب و قوی انجام دادیم. می‌دانستیم که سایپا چیزی برای از دست دادن ندارد و برای کسب برد به میدان می‌آید. در تیم ما هم برنامه‌ریزی که کادر فنی و آقای کریمی داشتند، به بار نشست و توانستیم برد خوبی را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به تأثیر حضور هواداران تراکتور در نتایج این تیم خاطرنشان کرد: این برد را به هوادارانمان تقدیم می‌کنیم. واقعاً جای هوادارانمان خالی بود، مطمئن باشید اگر آن‌ها حضور داشتند، امروز جایگاه تراکتور از این بالاتر بود.

بشتایم در خصوص سقوط سایپا نیز گفت: به خاطر سقوط سایپا ناراحت شدیم چرا که این تیم، بازیکن ساز و ریشه‌دار است. امیدواریم مسئولان باشگاه سایپا هر چه زودتر تدبیری بیاندیشند تا این تیم به سطح اول فوتبال کشورمان برگردد.

وی در خصوص نتیجه دیدار تراکتور و سایپا گفت: بچه‌های ما همدل شده بودند چرا که جایگاه تراکتور بالاتر از این است. می‌خواستیم در این بازی پایان خوبی داشته باشیم و هواداران برای سال بعد امیدوار باشند. ضمن اینکه می‌خواستیم سهمیه آسیایی را حفظ کنیم. تیم هم حدود دو ماه دیگر باید به مرحله پلی‌آف مسابقات آسیایی برود. این یک پایان خوبی شد که بتوانیم ان‌شاءالله هواداران را برای آینده امیدوار کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.