گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل تراکتور محکوم به برد هستیم، کاری به بازی‌های دیگر نداریم و همه تمرکزمان روی بازی خودمان است.

گروه استان‌ها – سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل تراکتور محکوم به برد هستیم، کاری به بازی‌های دیگر نداریم و همه تمرکزمان روی بازی خودمان است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز ، سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تراکتور اظهار داشت: افتخار این را داشتم که شش ماه در تبریز حضورداشته و همیشه مورد مهر و محبت مردم این شهر بودم.

وی افزود: فردا آخرین بازی لیگ است، یک لیگ فرسایشی که به دلیل شرایط کرونا و برنامه‌ریزی که وجود داشت، یک مقدار طولانی شد. امیدوارم این لیگ با خوشی برای سایپا به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: فردا با تیم بزرگ تراکتور بازی داریم، تیمی که از پرطرفدارترین تیم‌ها آسیا بوده و البته پرشورترین هواداران آسیا را دارد و جایشان در ورزشگاه خالی است. امیدوارم در فصل آتی تمهیدانی اندیشیده شود که بتوانیم از حضور تماشاگران هم در ورزشگاه استفاده کنیم.

اخباری در خصوص وضعیت تیم تراکتور خاطرنشان کرد: تیم خوب تراکتور با بازیکنان بسیار توانمند و قوی و کادر فنی خوبی که دارد مقابل ما به میدان می‌رود اما با توجه به شرایطی که داریم، فرقی نمی‌کند که تیم مقابل‌مان چه تیمی باشد. بچه‌های ما هم در این دو بازی نشان دادند که توانمندی‌شان بالا بوده و جایگاه‌شان در این جای جدول نیست.

وی افزود: به هر حال تیم ما در دو بازی اخیر مقابل گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک ۲۸ ضربه کرنر داشته و دروازه‌بانان حریف بهترین بازیکنان زمین شده‌اند. این خودش نشان می‌دهد که سایپا تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: امیدواریم که فردا با یک بازی تاکتیکی و منطقی از طرف بچه‌های خودمان به نتیجه مورد نظرمان برسیم. کاری به بازی‌های دیگر نداریم و همه تمرکزمان روی بازی خودمان است.

اخباری افزود: جا دارد از هیئت‌مدیره محترم و مدیرعامل باشگاه سایپا تشکر ویژه‌ای داشته باشیم چون در این دو هفته‌ای که در این باشگاه حضور داشتم، حمایت خوبی از بازیکنان تیم داشتند، پشتوانه ما بودند و همه‌جوره وارد گود شدند. امیدوارم که با یک همدلی فردا بتوانیم سربلند باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص محروم و مصدومان تیمش در دیدار با تراکتور نیز گفت: حدود ۷ بازیکن اصلی ما از گذشته مصدوم بودند و به بازی فردا نمی‌رسند. یک تعداد از بازیکنان هم از تیم کنار گذاشته شده بودند که آمادگی بدنی مناسبی ندارند. محروم هم نداریم. با هر شرایطی فرقی ندارد و فردا محکوم به برد هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.