سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قهرمانی در فوتبال اینقدر ارزش ندارد که خودمان را زیر سوال ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی بسیار سختی با سپاهان داریم چون حریف در کورس قهرمانی است بازی حساسی داریم و امیدوارم فوتبال خوبی از دو تیم ببینیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره احتمال حضور بازیکنان نیمکت نشین در ترکیب این تیم افزود: وقتی پرسپولیس و سپاهان تا هفته آخر در کورس هستند قطعاً مدیران این ۲ باشگاه خیلی زحمت کشیدند تا به اینجا رسیدند. من به بازیکنانم گفتم قهرمانی ارزش ندارد که شرافتمان را زیر سوال ببریم. فردا با تمام قوا بازی می‌کنیم و پیشاپیش به قهرمان لیگ تبریک می‌گوئیم و امیدوارم که یک فوتبال زیبا از استقلال -سپاهان و پرسپولیس -پیکان ببینیم.

وی درباره واکنش منفی هواداران احساسی فوتبال تصریح گرد: قهرمانی حتی اگر برای تیم رقیب باشد اینقدر ارزش ندارد که شرافت مان را زیر سوال ببریم. از بازیکنان خودمان خواستم تا بهترین عملکرد را داشته باشند. اینجا به هواداران خودمان قول می‌دهم که بازی خوبی مقابل سپاهان انجام دهیم.

او درباره استفاده از بازیکنان جوان تیم افزود: بازیکنانی نظیر متین کریم زاده، سینا خادم پور و سران خاقانی جوانان خیلی خوبی هستند. هر وقت فرصت شود از آنها استفاده می‌کنیم. به باشگاه اعلام کردم تمام جوان‌ها را برای فصل بعد می‌خواهم.

او درباره مصدومان و محرومان تیم استقلال خاطرنشان کرد: احمد موسوی را نداریم. بابک مرادی هم به دلیل کارت قرمز و رشید مظاهری را در اختیار نداریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۰ )