سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که تیمش آماده کسب سه امتیاز و رقم زدن پنجمین قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: بازی سختی با پیکان داریم که باید با هوش و تمرکز به میدان برویم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی‌گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی سرنوشت ساز پرسپولیس مقابل پیکان تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال گفت: بازی خیلی سختی مقابل پیکان داریم. می‌دانیم باید با هوش و تمرکز بالایی بازی کنیم. پیکان نشان داده ساختار دفاعی خوبی دارد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: آنها در ۹ بازی اخیر خود نباخته اند و می‌دانیم بازی سنگینی پیش رو داریم. پیکان تیم محکمی است که با انگیزه کار می کند. به آقای مهدی تارتار بابت ساخت چنین تیمی تبریک می گویم. آنها سبکی از فوتبال را نشان می دهند که قابل احترام است.

او درباره انگیزه های پرسپولیس تاکید کرد: انگیزه های زیادی برای بردن داریم چون چیزی که ما را به جام می رساند کسب سه امتیاز است. روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. ۱۵ماه فوتبالی فشرده را هم پشت سر گذاشتیم که فراز و نشیب های زیادی هم داشتیم.

یحیی ادامه داد: از ابتدا تا الان مشکلات زیادی داشته و داریم؛ با این حال بازیکنان با غیرت و شرفی که داشته اند باعث شدند تا در مسیر قهرمانی باشیم. من درود می فرستم به غیرت و شرف بازیکنان که تحمل کردند و تلاش می کنند.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: بارها گفتم و باز هم می گویم هر تیم دیگری جای ما بود سر خم می کرد و شکست می خورد و نمی توانست بلند شود ولی بازیکنان ما نشان دادند چه بازیکنان بزرگی از لحاظ روحی و روانی و ارائه بازی های فنی هستند.

یحیی درباره پاداش های اخیر پرسپولیس نیز صحبت کرد و گفت: باید از هواداران که با انرژی آنها توانستیم پیس برویم تشکر وقدردانی کنم. ضمن اینکه مدیران باشگاه در هفته گذشته تلاش و کار زیادی برای افزایش انگیزه های تیم برای قهرمانی کردند که جا دارد از آنها هم تشکر کنم.

او راجع به دیدار فردا با پیکان تصریح کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و بتوانیم پنجمین قهرمانی را برای هواداران خودمان ارمغان بیاوریم.

یحیی درباره صحبت از بازی جوانمردانه برای بازی های استقلال و سپاهان و همچنین بازیکنان پیکان تاکید کرد: هر کس می خواهد سراغ فوتبال بیاید اولین چیزی که باید داشته باشد شرافت فوتبالی است‌ همه بازیکنان ایرانی این شرافت را دارند. من در زندگی فوتبالی ام ندیدم کسی بخواهد کم کاری کند. از تمام بازیکنان می خواهیم با تمام قدرت وارد شوند. برای بازی فردا با خودمان هم از پیکانی ها می خواهیم بهترین و بیشترین تلاش خود را کنند. امیدوارم هفته پایانی لیگ برتر بدون حرف و حدیث تمام شود. من ایمان دارم هفته آخر بدون مشکل برگزار می شود.

سرمربی سرخپوشان درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: این موضوع دست خودمان است‌ باید تمرکز ما روی خودمان باشیم. اگر این کار را انجام دهیم قطعا موفق می شویم‌.

یحیی درباره احتمال اینکه مهدی تارتار سرمربی پیکان با پرسپولیس جور دیگری بازی کند گفت: من فکر می کنم این حرف ها برای افزایش انگیزه های آنها است. او چندین سال مربیگری می کند دنیال این هستند انگیزه مضاعف برای پیکان ایجاد کنند همه تارتار را می شناسند. این حرف ها به تارتار و همچنین هیچ یک از پرسپولیسی ها نمی خورد. من همین جا از مهدی می خواهم بهترین تمرین و ترکیبش را برای بازی فردا بچیند. این صحبت ها برای تمام مربیان و تیم ها وجود دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علی شجاعی و کمال کامیابی‌نیا را به دلیل مصدومیت همچنان نداریم. همچنین اینکه امیدوارم مردم در روزهای سخت کرونایی مراقب خود و خانواده هایشان باشند تا بیشتر از این مشکلی پیش نیاید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )