مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ به رده پانزدهم برترین گلزنان تاریخ این باشگاه روسی صعود کرد.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ به رده پانزدهم برترین گلزنان تاریخ این باشگاه روسی صعود کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ در حالی روز شنبه موفق شد در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر روسیه با نتیجه ۳ بر یک میزبان خود خیمکی را از پیش‌رو بردارد که سردار آزمون در دقیقه ۳۳ اولین گل زنیت در این بازی را به ثمر رساند. مهاجم ایرانی زنیت با گلی که در این بازی به ثمر رساند، شمار گل‌های زده خود با پیراهن زنیت را در ۸۵ بازی به ۵۴ گل رساند، این یعنی اینکه میانیگن گلزنی او در هر بازی ۰.۶۳ گل بوده است.

آزمون که سال پایانی قراردادش را با زنیت سپری می‌کند، با گذر از بوریس چوخولوف به رده پانزدهم برترین گلزنان تاریخ این باشگاه صعود کرد، این در حالی است که الکساندر کرژاکوف با ۱۶۳ گل‌زده برتری گلزن تاریخ باشگاه زنیت است و ولادیمیر کولیک با ۱۰۱ گل‌زده و آرتم جیوبا با ۹۵ گل‌زده به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این رده‌بندی قرار دارند.

گفته می‌شود سردار آزمون در آستانه پیوستن به بایرلورکوزن قرار دارد و اگر زنیت و این باشگاه آلمانی با یکدیگر برسر این انتقال به توافق برسند، مهاجم تیم ملی ایران برای ادامه فوتبالش راهی بوندس‌لیگا خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.