سرپرست تیم ملوان بندر انزلی گفت ممکن بود اشتباهات داوری منجر به صعود بادران به لیگ برتر شود، آنهم به شکلی که شایسته آن نبود.

سرپرست تیم ملوان بندر انزلی گفت ممکن بود اشتباهات داوری منجر به صعود بادران به لیگ برتر شود، آنهم به شکلی که شایسته آن نبود. حسین برومند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد ملوان بندر انزلی در فصل گذشته لیگ دسته اول فوتبال و کسب رتبه یازدهم جدول این مسابقات اظهار داشت: ما در چند بازی شکست خوردیم که می‌توانستیم پیروز پیروز شویم و همین باعث شد نتوانیم در کورس صعود به لیگ برتر باشیم. بسیاری از تیم‌ها از جمله ملوان از داوری ضرر کردند که کمیته داوران باید موضوع را بررسی کند.

وی با انتقاد از عملکرد بعضی از داوران تصریح کرد: برخی از آنها ممکن است مشکل داشته باشند یا دقت آنها پایین باشد. مثلاً داوری با اضافه وزن در انزلی قضاوت می‌کرد و اوج اشتباهات داوری هم در دیدار با بادران بود. در مجموع می‌توانستیم در بالای جدول باشیم که این اتفاق رخ نداد و فصل آینده با قدرت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر وارد مسابقات می‌شویم.

سرپرست تیم ملوان درخصوص حاشیه‌های پس از دیدار این تیم مقابل بادران خاطرنشان کرد: متأسفانه داور بازی با بادران را فقط ۲۰ روز محروم کردند. اگر پنالتی شهرداری آستارا مقابل هوادار تبدیل به گل می‌شد، بادران با پنالتی صد درصد اشتباه صعود می‌کردیم و شانس آوردیم که یک تیم به ناحق صعود نکرد.

«چشم و گوش کمیته‌های داوران و انضباطی باید بازتر باشد و باید بررسی کنند چرا علی خطیر شب بازی در هتل داوران بوده است.»، برومند ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: این ۲۰ روز محرومیت اصلاً عادلانه و درست نیست و باید مسئله را ریشه‌یابی کنند. یک تیم با نداری ساخته، اما زحماتش با یک سوت اشتباه به باد می‌رود. کمیته داوران باید به چینش داوران ورود کند.

وی در مورد صعود شاگردان مازیار زارع به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی و تقابل با فولاد خوزستان در این مرحله بیان کرد: ملوان دومین تیم پُرافتخار جام حذفی در نیمه‌نهایی مسابقات است و ما به فینال فکر می‌کنیم. تیم جنگنده‌ای داریم و مقابل فولاد هم به دنبال پیروزی هستیم. در جام حذفی همه تیم‌ها توان خود را می‌گذارند و هیچ قرعه‌ای آسان نیست. خیبر خرم‌آباد هم مقابل ما تمام توان خود را در زمین گذاشت.

سرپرست تیم ملوان بندر انزلی درباره شرایط مالی این باشگاه عنوان کرد: پوررشید عضو هیئت مدیره باشگاه، به تنهایی بار مالی باشگاه را به دوش کشید و برای ملوان کم نگذاشت. او تمام هزینه‌ها را تقبل کرد و مشکل مالی نداشتیم. بازیکنان هم تاکنون ۷۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.