دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم ما در این فصل تازه لیگ برتری شده و نتایج بدی هم نگرفته است.

دروازه‌بان تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم ما در این فصل تازه لیگ برتری شده و نتایج بدی هم نگرفته است. داوود نوشی صوفیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وضعیت مس رفسنجان بعد از تساوی بیرون از خانه مقابل صنعت نفت گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در بازی قبلی هم نتیجه بدی نگرفتیم. گرمای وحشتناک آبادان کار ما را سخت کرده بود و حتی در زمین مسابقه نمی‌توانستیم به راحتی نفس بکشیم. به اعتقاد من با شرایطی که در آبادان داشتیم کسب یک امتیاز هم نمی‌تواند کمتر از پیروزی باشد. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در واکنش به انتقادهای اخیر از نتایج ضعیف مس رفسنجان، تصریح کرد: ما باید به صورت کلی وضعیت مس را مورد بررسی قرار دهیم. در این سال‌ها بارها شاهد بوده‌ایم که خیلی از تیم‌ها به لیگ برتر آمده‌اند، ولی دوباره سقوط کرده یا اینکه نتایج ضعیفی گرفته‌اند، ولی تیم ما در این فصل نتایج بدی نگرفته است. به‌هرحال این اولین سالی است که مس در لیگ حضور دارد و نباید توقعات از تیم ما بیش از حد باشد.

سنگربان تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: این را که برخی می‌گویند نتایج بدی گرفته‌ایم، اصلاً نمی‌پذیرم، چون تیم ما در این فصل تازه لیگ برتری شده و نتایج بدی هم نگرفته است. ما در خیلی از بازی‌ها بدشانسی آوردیم در غیر این صورت الان جایگاه بهتری داشتیم.

نوشی صوفیانی در مورد بازی تیمش با پدیده مشهد تصریح کرد: ما میزبان هستیم و قطعاً محکوم به برد خواهیم بود. پدیده تیم خوبی است، ولی برای اینکه شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم باید سه امتیاز را بگیریم. ما در حال حاضر ۳۳ امتیاز داریم، ولی می‌خواهیم از دو بازی آینده بیشترین امتیاز ممکن را به دست بیاوریم تا چند پله در جدول صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.