تیم فوتبال ساسولو برای موافقت با فروش هافبک ملی‌پوش ایتالیایی خود به بانوی پیر خواسته‌هایی دارد.

تیم فوتبال ساسولو برای موافقت با فروش هافبک ملی‌پوش ایتالیایی خود به بانوی پیر خواسته‌هایی دارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تلاش‌های یوونتوس برای خرید مانوئل لوکاتلی از ساسولو یکی پس از دیگری به در بسته می‌خورد اما بانوی پیر همچنان از جذب ستاره ایتالیا در یورو ۲۰۲۰ ناامید نیست.

طبق آخرین اخبار منابع ایتالیایی، یوونتوس ممکن است در نهایت با پیشنهاد قرارداد قرضی دو ساله با لوکاتلی دارای بندی خرید اجباری به مبلغ ۳۵ میلیون یورو به علاوه ۱۰ میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش بتواند نظر ساسولو را جلب کند.

در حالی که باشگاه آرسنال آمادگی‌ پرداخت ۴۰ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش را برای خرید لوکاتلی را دارد و توانسته نظر ساسولو را جلب کند، خود بازیکن تمام تمرکزش را روی پیوستن به یوونتوس گذاشته است. به همین دلیل ساسولو هم متقاعد شده که به مذاکراتش با یوونتوس ادامه دهد.

پیشنهاد اولیه یوونتوس دو سال قرارداد قرضی در ازای ۵ میلیون یورو با بند خرید اختیاری این بازیکن به ارزش ۲۵ میلیون یورو به علاوه پاداش بود که ساسولو آن را نپذیرفت. طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو، ساسولو تنها در صورتی می‌پذیرد لوکاتلی راهی یوونتوس شود که بانوی پیر حاضر باشد برای دو سال قرضی گرفتن او رقمی بین ۸ تا ۱۰ میلیون یورو بپردازد و بند خرید قطعی این بازی هم اجباری و با رقم ۲۵ میلیون یورو باشد که امکان اضافه شدن ۱۰ میلیون یوروی دیگر به این رقم به عنوان پاداش وجود داشته باشد. همچنین از این ۱۰ میلیون پاداش هم می‌بایست ۵ میلیون یوروی آن به سادگی قابل تحقق باشد و مابقی در شرایطی سخت‌تر.

به نظر می‌رسد که ساسولو به هیچ عنوان قصد ندارد پیشنهادی به یوونتوس بدهد که برای طرف تورینی قابلیت مانور داشته باشد و به همین دلیل بانوی پیر تنها باید به خرید قطعی بازیکن متعهد شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.