مدافع میانی تیم فوتبال پدیده مشهد مدعی است، کمترین حق این تیم در دیدار مقابل سپاهان اصفهان کسب یک امتیاز بوده است.

مدافع میانی تیم فوتبال پدیده مشهد مدعی است، کمترین حق این تیم در دیدار مقابل سپاهان اصفهان کسب یک امتیاز بوده است. علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: ما می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم، ولی اصلاً به باخت فکر نمی‌کردیم و در زمین خودمان دنبال گرفتن سه امتیاز بودیم. متأسفانه روی یک ضدحمله گل خوردیم و در طول بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، خصوصاً در نیمه دوم که چهار موقعیت مسلم را هدر دادیم.

مدافع تیم فوتبال پدیده ادامه داد: وقتی یک تیم موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد و شکست می‌خورد طبیعتاً هضم باخت برای بازیکنان این تیم بسیار سنگین است و این شرایط برای ما هم وجود دارد. این شکست احساس خوبی به ما نمی‌دهد و حداقل حق پدیده کسب تساوی بود.

نعمتی همچنین خاطر نشان کرد: هدف ما این است که در دو بازی پایانی برابر مس رفسنجان و فولاد خوب امتیاز بگیریم و در پایان لیگ یک جایگاه مناسب را به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد خودش در این فصل راضی است، گفت: من چند بازی را به دلیل محرومیت و مصدومیت از دست دادم، ولی در مجموع فصل بدی برایم نبود. البته وقتی یک تیم در یک مقطع نتیجه نمی‌گیرد این موضوع ممکن است در عملکرد فردی بازیکنان هم تأثیرگذار باشد. با این حال من تلاش کردم تا همیشه عملکرد خوبی در تیمم داشته باشم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.