ستاره بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا برای اینکه بتواند از نیمکت‌نشینی در این تیم نجات پیدا کند و به تیم سابقش برگردد، حاضر است حقوق کمتری دریافت کند.

ستاره بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا برای اینکه بتواند از نیمکت‌نشینی در این تیم نجات پیدا کند و به تیم سابقش برگردد، حاضر است حقوق کمتری دریافت کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام چند منبع خبری در ایتالیا و اسپانیا از جمله نشریات گاتزتادلواسپورت و موندودپورتیوو، میرالم پیانیچ خواهان بازگشت به یوونتوس است و این موضوع را با ابراز تمایل در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی ثابت کرده است.

پیانیچ تابستان سال گذشته با ارزشی حدود ۶۰ میلیون یورو با آرتورو ملو هافبک برزیلی سابق بارسلونا معاوضه شد و یوونتوس بابت این معامله ۱۲ میلیون یورو دیگر هم به طرف اسپانیایی پرداخت. پیانیچ اما در بارسلونا به هیچ وجه به آنچه می‌‌خواست نرسید و در این تیم صرفاً یک نیمکت‌نشین بود. او فصل آینده هم جایی در ترکیب اصلی بارسلونا نخواهد داشت چرا که رونالد کومان در این تیم باقی مانده است. به همین دلیل بارسلونا آماده دریافت پیشنهاد برای انتقال این بازیکن و در واقع مجبور به انجام این کار است چرا که باید از بازیکنان فعلی‌اش کم کند تا از هزینه‌هایش برای پرداخت حقوق لیونل مسی بکاهد.

از یوونتوس به عنوان مقصد بعدی این پیانیچ ۳۱ ساله یاد شده که خودش هم از آن استقبال کرده است. علاوه بر اینکه چند منبع ایتالیایی مدعی شده‌اند پیانیچ شخصاً تمایل دارد به یوونتوس برگردد و به این منظور آمادگی دریافت حقوقی کمتر هم دارد، خود او نیز با لایک کردن خبر نشریه گاتزتا مبنی بر احتمال بازگشت این بازیکن صرب به یوونتوس، به نوعی آمادگی‌اش برای برگشتن به تورین را اعلام کرده است.

در همین حال سایت کالچو مرکاتو نوشته؛ اگرچه برگرداندن پیانیچ جزو اهداف یوونتوس است اما در حال حاضر اولویت و تمرکز این باشگاه روی جذب مانوئل لوکاتلی از ساسولو قرار دارد.

پیانیچ در ۴ فصلی که برای یوونتوس بازی کرد، در ۱۷۸ بازی رسمی ۲۲ گل به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.