سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر در صدر فهرست گزینه‌های هدایت تیم ملی هلند قرار گرفته است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال اینتر در صدر فهرست گزینه‌های هدایت تیم ملی هلند قرار گرفته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو پیستوکی، یکی از خبرنگاران ورزشی مطرح ایتالیا مدعی شده است که فدراسیون فوتبال هلند با آنتونیو کونته تماس گرفته تا به او پیشنهاد هدایت تیم ملی این کشور را بدهد اما مربی ایتالیایی فعلاً ترجیح می‌دهد که منتظر دریافت پیشنهاد یک تیم باشگاهی بماندو.

کونته پس از فسخ قراردادش با اینتر در پایان فصل گذشته، اکنون بدون تیم است اما او طبق توافقی که با اینتر داشته، نمی‌تواند در فصل پیش رو هدایت یکی از تیم‌های سری A را برعهده بگیرد و به همین دلیل او باید در خارج از این کشور منتظر دریافت پیشنهاد مربیگری باشد.

پیش از این گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال انتصاب وی به عنوان سرمربی تیم‌هایی مانند پاری‌‌سن‌ژرمن، تاتنهام، منچستریونایتد و رئال مادرید مطرح شد اما در نهایت هیچ یک از آنها محقق نشد. اکنون هم اعلام شده که فدراسیون فوتبال هلند سعی در استخدام او داشته است.

فرانک دی‌بوئر سرمربی پیشین تیم ملی هلند پس از شکست و حذف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ اخراج شد و این در حالی بود که او تنها ماه سپتامبر سال ۲۰۲۰ هدایت لاله‌های نارنجی را برعهده گرفته بود.

کونته با مربیگری در رده ملی بیگانه نیست. او سال ۲۰۱۶ با تیم ملی ایتالیا به مرحله یک چهارم نهایی یورو رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.