مس رفسنجان در شرایطی به مصاف پیکان می‌رود که در شش هفته گذشته، پنج شکست متحمل شده و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

مس رفسنجان در شرایطی به مصاف پیکان می‌رود که در شش هفته گذشته، پنج شکست متحمل شده و روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال امشب (سه‌شنبه) با سه مسابقه بسته می‌شود که دو دیدار در تعیین تیم‌های سقوط‌کننده به لیگ دسته اول از اهمیت بالایی برخوردار است.

اکنون نگاهی به این بازی‌ها داریم:

مس رفسنجان - پیکان

مس رفسنجان پس از چهار شکست متوالی توانست نوار باخت‌های خود را با غلبه بر فولاد قطع کند. در حالی که به نظر می‌رسید کویرنشینان به ساحل آرامش رسیده‌اند، شکست عجیب ۳ بر صفر مقابل ماشین‌سازان فشار را به شاگردان محمد ربیعی بازگرداند. مس که ظرف شش هفته از رتبه چهارم جدول به رده یازدهم رسید، همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند و با پیروزی مقابل خودروسازان، بقای خود را در لیگ برتر قطعی خواهد کرد.

پیکان نیز پس از تساوی مقابل سپاهان،‌ به دنبال جبران شکست بازی رفت مقابل مس رفسنجان است. تأیید پیروزی در نبرد خودروسازان با حکم کمیته استیناف، روحیه مضاعفی به پیکانی‌ها تزریق کرد و آنها در صورت پیروزی در رفسنجان، می‌توانند خود را به جایگاه ششم جدول برسانند.

نفت مسجدسلیمان - ذوب‌آهن اصفهان

شاگردان فعلی و پیشین مجتبی حسینی شرایط دشواری را تجربه می‌کنند. پس از کسب دو پیروزی متوالی، نفت MIS در چهار هفته اخیر با محمود فکری تنها یک امتیاز به دست آورده و به رده‌های انتهایی جدول نزدیک می‌شود. مدیران نفت مسجدسلیمان هم که در پایان نیم‌فصل از مجتبی حسینی بابت جدایی غیرمنتظره این مربی به شدت گلایه‌مند هستند و این هفته از محکومیت مالی این مربی خبر دادند، شاید منتظر این مسابقه و انتقام از سرمربی فعلی ذوب‌آهن هستند.

گاندوها نیز در پنج هفته گذشته متحمل سه شکست شده و تنها به لطف حکم کمیته استیناف از جایگاه پانزدهم جدول گریختند. با وجود اینکه پنج تقابل قبلی ذوب‌آهن مقابل نفت به تساوی انجامیده، نماینده اصفهان برای تداوم حفظ سهمیه خود در لیگ برتر فوتبال به هر سه امتیاز این دیدار شش امتیازی نیاز دارد. ذوبی‌ها هفته آینده نیز دیدار بسیار حساس دیگری مقابل نساجی پیش رو دارند که برای قطعی کردن بقای خود در لیگ برتر به دنبال کسب این امتیازات نیز خواهند بود.

نساجی مازندران - پدیده خراسان

نساجی پس از سه بُردی که با ساکت الهامی به دست آورد، در دو هفته گذشته مقابل تیم‌های نیمه پایین جدول تنها یک امتیاز گرفته و در صورت لغزش مقابل پدیده، ممکن است از جایگاه سیزدهم جدول هم پایین‌تر برود. پدیده هم با کسب سه پیروزی پیاپی روزهای اوج خود را پشت سر می‌گذارد. شاگردان مهدی رحمتی تنها دو امتیاز با فولادِ رده چهارمی فاصله دارند و با تداوم این روند، می‌توانند پس از یک سال وقفه به لیگ قهرمانان آسیا بازگردند.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

سه‌شنبه - ۲۲ تیر ۱۴۰۰ مس رفسنجان - پیکان تهران، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان نفت مسجدسلیمان - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۲۱، ورزشگاه شهید بهنام محمدی نساجی مازندران - پدیده خراسان، ساعت ۲۱، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

سایپا صفر - استقلال ۲ تراکتور تبریز یک - گل‌گهر سیرجان صفر سپاهان اصفهان ۴ - صنعت نفت آبادان یک پرسپولیس ۲ - آلومینیوم اراک صفر فولاد خوزستان یک - ماشین سازی تبریز صفر

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.